Assassins Creed 4 - pegi 18

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resus
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-03-2017
<+:) Assassins Creed 4 is officieel nog niet uit maar weet al iemand iets te zeggen over het pegi 18 stempel op assassins creed?
Kan je dat een 11 jarige jongen laten spelen, niet volgens pegi dus, maar in de praktijk?.
Is het te vergelijken met Crysis 3 (pegi 16)? dat wordt al gespeeld en vind ik, en vooral hij, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Assassins Creed 4 zal inderdaad PEGI 18 zijn. Ikzelf game al sinds de basisschool en ik denk dat dit van de jongen en zijn ouders afhangt. Zolang de ouders hem goed het verschil duidelijk tussen goed en slecht, tussen wat wel en wat niet mag in de echte wereld lijkt het mij geen probleem om hem deze game te laten spelen. Toen ik 10 was speelde ik ook spellen als DOOM en Blood. Als hij al Crysis 3 speelt, lijkt me assassins creed 4 geen probleem ;). Dus laat die Sint maar komen :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Precies wat Tweaky hierboven mij zegt was net wat eerder dan mij ;)
Maar wat je ook kan doen is eerst gameplay op youtube bekijken als hij uit is en dan bepalen of hij het mag spelen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik 10 was speelde ik ook rustig GTA, geen probleem. Ik zeg laat het hem gewoon lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Moet kunnen, op die leeftijd speelde ik games als Mortal Kombat, Carmageddon en Quake.

Daarbij is AC nog mild. De game is wel erg verhaal gedreven misschien dat dat en het taalgebruik wel lastig is te volgen voor een 11 jarige.

[ Voor 14% gewijzigd door Euphanasia op 13-11-2013 17:34 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Euphanasia schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:30:
Moet kunnen, op die leeftijd speelde ik games als Mortal Kombat, Carmageddon en Quake.

Daarbij is AC nog mild. De game is wel erg verhaal gedreven misschien dat dat en het taalgebruik wel lastig is te volgen voor een 11 jarige.
Klopt met je eens, maar juist door de Engelstalige games heb ik hierdoor wel de taal leren beheersen op jonge leeftijd.

Heb als kind nog wel om de buurt op de gang gestaan samen met mijn vader, op de uitkijk voor mijn moeder als we Carmageddon aan het spelen waren. Was toen een HOT topic :D

Floksor

• Resus
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-03-2017
Hij zal jullie dankbaar zijn op 5 dec!
Pagina: 1