knutselcorner andere topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-04 16:50
wat ik mis een instructables achtige forum voor bv tablets: hoe maak ik een tablet stand.
hou mount ik een smartphone in me auto zonder dat ik een duur ding moet aanschaffen.

of hoe hang ik een tv mooi op maak ik een eigen kast voor mijn multimedia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Heb je voorbeelden van wat topics? EN denk je niet dat die topics meer op hun plek zijn in de verschillende fora waar tablets, tv's etc. etc. worden besproken? Ik vind het een leuk idee, daar niet van. Maar twijfel een beetje of een apart forum de oplossing is. :)

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 15-11-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

We hebben wel het algemene klustopic lopen:

\[Doe-Het-Zelf] Het klussende Tweaker Q&A en verzamel topique

Waar je ook voor het soort vragen 'hoe hang ik een TV op' kan komen. Hoe je een tablet stand maakt kan ook, mounten in een auto is nog niet voorbij gekomen en valt misschien buiten het kader van Doe-het-zelf.

Maar misschien is bovenstaande een leuke start danwel insteek? Er loopt meer dan genoeg ervaren tweakers in de rondte daar die je van advies kunnen voorzien :)

Is het een apart (sub)forum waard? Mwa geen idee eigenlijk. Ik zou niet zo goed weten wat je er dan onder wilt brengen ook. 'Hoe mount ik een tablet in een auto' past imo nog meer dan onder CM dan onder een nieuw forum :)

Just my 2 cents ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 15-11-2013 08:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Ik ga de komende tijd volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:19
noiz13 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:18:
hou mount ik een smartphone in me auto zonder dat ik een duur ding moet aanschaffen.
Da's maar net hoe je het bekijkt. Ik kan prima uit een blokje hout / plexi zelf een houdertje frezen maar dan heb je wel weer een frees nodig, en dat is ook best een duur ding zogezegd :)

Overigens wel interessante onderwerpen die je aansnijdt, mij ligt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
ik heb even gekeken maar ik heb geen toegang tot dit topic. er zijn veel lurkers die alleen kijken voor ze wat ze zelf posten.
kan dat worden veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat komt omdat het in HK staat waar je aparte toegang voor nodig hebt. Het kan uiteraard ergens anders ondergebracht worden maar daar gaat dit topic tenslotte om. Er is nu niet echt een plek voor (Behalve wellicht SG, mag wat mij betreft daar naar toe ook :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Notna schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:10:
Dat komt omdat het in HK staat waar je aparte toegang voor nodig hebt. Het kan uiteraard ergens anders ondergebracht worden maar daar gaat dit topic tenslotte om. Er is nu niet echt een plek voor (Behalve wellicht SG, mag wat mij betreft daar naar toe ook :) )
Daar kan 'ie ook niet in. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Uh, ja dan heb ik niet zoveel opties meer :+ Tenzij iemand anders een helder idee heeft waar dat topic in te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
please mister moderators, TEAR THIS WALL DOWN.

misschien een nieuwe topic aan maken of een optie dat tweakers toestemming kunnen vragen om wel de topics in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Gewoon veel reageren kom je vanzelf in SG: Uit de FAQ:
Toegang tot SG krijg je automatisch als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt.
Om in de HK te komen:
Je userID is [Hier staat een plaatje met een automatisch gegenereerd id, maar dat kan je niet lezen in jouw browser, dus heb je eigenlijk niks aan dit plaatje, wel aan deze FAQ hoor!] of lager (dit betekent dat je langer dan 6 maanden geregistreerd staat).
Je hebt de afgelopen 3 maanden minimaal 50 posts gedaan, omdat we anders te weinig recente posts hebben om je te screenen.
Je hebt toegang tot het Stuffis Generalis-forum (SG). Om er achter te komen of je toegang hebt tot SG kan je klikken op het linkje. Een 'geen toegang'-melding houdt in dat je nog niet genoeg posts hebt of nog niet lang genoeg lid bent. Toegang tot SG krijg je automatisch als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt.
is wat meer werk ;-)

[ Voor 66% gewijzigd door Afvalzak op 22-11-2013 08:56 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
dus er zit niks anders op dan de forums spammen als lurker zijnde?

[ Voor 15% gewijzigd door noiz13 op 24-11-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nee, want je snapt dat er nu wel nuttige bijdragen van je worden verwacht, zeker als je de HK in wilt ;)

Dat gezegd hebbende: een klusachtig subforum zie ik wel zitten. Klustopic is al genoemd, maar alle topics over CV en andere zaken zouden er ook wel in kunnen. Vijvers, tuinonderhoud, loodgieten, alles. Aansluiten van netwerken en elektra zijn redelijk aan elkaar gerelateerd dus die beiden ook. Zo hou je op GoT de boel ook een beetje zuiver.

Wij IT'ers worden toch al vaak onterecht gevraagd om alles te fixen waar een stekker aan zit. Worden we vaak niet vrolijk van. En dan onderschrijft ons huisforum die insteek momenteel ook nog eens :'(

[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 24-11-2013 20:45 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
The Eagle schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:43:Wij IT'ers worden toch al vaak onterecht gevraagd om alles te fixen waar een stekker aan zit.
LOL

[ Voor 32% gewijzigd door noiz13 op 28-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
is er al enige voor uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Vooruitgang zou leuker zijn... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
je kan er zelfs een lifehack topic in verwerken ik weet dat er veel sites zijn maar die hebben meestal geen forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Ik heb hier laatst ook naar zitten zoeken. Ik wilde namelijk wat tips over het bouwen van een bureau, maar het was geen groot gameproject (om het in het casemod gedeelte te plaatsen). Dan maar kijken of ik ooit de 50 posts haal, met mijn oneindige gelurk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Van DED DDD maken...? (Duurzame energie, Doe het zelf en Domotica...) :Y

Duurzame Energie & Domotica

[ Voor 25% gewijzigd door Fiber op 07-12-2013 18:01 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

noiz13 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:18:
wat ik mis een instructables achtige forum voor bv tablets: hoe maak ik een tablet stand.

of hoe hang ik een tv mooi op maak ik een eigen kast voor mijn multimedia?
http://www.instructables.com/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noiz13
ja die site kennen de meeste tweakers wel maar ik bedoelde meer een echt forum waar je kan discuteren
Pagina: 1