De machine draait 4x133 =533MHz.
Ik had verhalen gelezen van lui die het op 4.5x133 hadden draaien. Dus heb ik m'n Weller ter hande genomen en heb hier en daar wat blopjes soldeer laten vallen. Machine draait perfect totdat ik
ga draaien, 30 seconden en dan slaat alles vast. Koelblok wordt niet eens warm. Nadeel van Apple is dat het geen standaard spul is. Kan er niet even een ander koelertje opzetten ofzo.
Nu is mijn vraag,ik heb nu van die witte prut tussen proc en koelblok. Iemand enig idee of ASII een oplossing kan bieden? Proc wordt door
natuurlijk opeens heel warm en kan z'n warmte niet snel genoeg kwijt. Ik twijfel er aan of een warmte geleidende pasta deze verhoging snel genoeg kan doorgeven aan m'n alu koelblok. Iemand een helder idee?
Rob
Ik had verhalen gelezen van lui die het op 4.5x133 hadden draaien. Dus heb ik m'n Weller ter hande genomen en heb hier en daar wat blopjes soldeer laten vallen. Machine draait perfect totdat ik
Nu is mijn vraag,ik heb nu van die witte prut tussen proc en koelblok. Iemand enig idee of ASII een oplossing kan bieden? Proc wordt door
Rob