Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo,

Ik wil een tablet kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb een aantal wensen, maar weet niet goed of het voldoende is om een keuze te kunnen maken.

Besturingssysteem: Android
Beeldscherm grote: ongeveer 10"
USB aansluiting
mogelijkheid om extra geheugen toe te voegen.
Budget om en nabij de 400 euro.

Kan ik binnen deze mogelijkheden een tablet vinden?

Ik zat bijvoorbeeld te kijken naar deze:
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Zwart

[ Voor 21% gewijzigd door Zomaar iemand op 13-11-2013 13:17 ]

• horizon1978
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dat budget, die maat?

Nexus 10.

• daantjecool
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-10 22:05
kijk is na een asus

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-10 20:05
Let wel: Het geheugen van de Nexus10 is alleen uitbreidbaar met een USB-OTG kabeltje+stick.

Ik kan hem verder wel aanraden. Heb hem nu 2 maanden en hij bevalt goed!
De Samsung galaxy tab3 was mijn tweede keuze idd omdat geheugen middels micro-SD uitbreidbaar is (let wel op dat je een beetje een vlot kaartje koopt). De Nexus10 heeft echter een fantastische resolutie en frontfacingspeakers, dat gaf voor mij de doorslag omdat ik er veel filmpjes op wilde kijken.

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Hoe belangrijk is de uitbreidbaarheid van het geheugen op het moment dat je via usb-otg kunt werken? Ga je echt die 32 GB vol krijgen waardoor je extra opslag nodig hebt? Of is het meer voor het gemak, waarbij het via usb-otg ook kan (en dus de noodzaak voor een intern-micro-sd-slot weer vervalt)?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Waarom is de Nexus 10 met 32 GB momenteel goedkoper dan degene met 16 GB?

http://tweakers.net/product/320177/google-nexus-10/

• Zomaar iemand
  • Niet online
Ik had gelezen dat het beter is om zo weinig mogelijk geheugen te nemen, omdat dat duur is bij tablets en dat een los geheugenkaartje bijna niets kost.
Ik heb geen idee hoeveel geheugen er nodig is. In mijn pc zit nu 1 TB, maar dat heb ik niet nodig lijkt me.

Zorg je er met een nexus niet voor dat google nog meer grip op je heeft? Of maakt dat niet veel uit.

Ik gebruik geen youtube, gmail of google+

[ Voor 22% gewijzigd door Zomaar iemand op 13-11-2013 17:58 ]

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-10 20:05
J.S. Coolen schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:55:
(...)
Zorg je er met een nexus niet voor dat google nog meer grip op je heeft? Of maakt dat niet veel uit.

Ik gebruik geen youtube, gmail of google+
Hangt er vanaf wat je onder veel grip verstaat. Dat ze 'alles van je weten' zal niet echt veranderen denk ik. Het gebonden zijn aan Google zelf ervaar ik ook niet zo. Ik heb gmail. Die werkt ook op youtube, maar dat is volgens mij niet noodzakelijk. G+ heb ik niet (je kunt het 'aanzetten' bij je gmailaccount). Mijn ervaring is dat het allemaal lekker samenwerkt zo. Het aanmaken van een gmailaccount zie ik zelf niet veel anders dan dat je dat zou doen voor een andere website of een ander product..
Ik weet niet zeker hoeveel functionaliteit en handigheid je misloopt als je geen gmailaccount hebt. Ik zal het een dezer dagen wel even voor je uitproberen door een account voor mijn zoontje (multi-user-support ftw!) aan te maken op mijn nexus.

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Android = google. Dus of je nou een nexus-tablet neemt of een andere android, dat maakt niet uit voor hoeveel google van je te weten komt. Voordeel van een nexus: niet hoeven wachten op de fabrikant voor updates (alleen wachten op google), heel veel vrijheid qua custom roms (dus ook als de ondersteuning door google weg zou vallen, kun je nog steeds naar de nieuwste android-versie updaten), geen bloatware, erg goede specs/prijs-verhouding
Pagina: 1