Hoi ik heb momenteel al 4 jaar:
Intel Core i 5 750
Cooler master hyper tx 3
MSI P55-GD65
Intel 80 ssd
Sapphire ati HD 5850 1 GB
OCZ Platium DDR, 1333 4GK
Creative soundblaster x-fi xtreme
Western Digital Black 1 TB
Antec Truepower New Series Tp 650
Cooler Master CM 690
Samsung P2370 23 LCD
Win 7 x86
Ik wil een nieuwe gamepc samenstellen maar overweeg of ik het nu zal kopen of dat ik nog een kleine 4 maanden erop wacht. Ik ben misschien even er tussen uit.
Ik kan de meeste spellen spelen, maar mijn pc draait niet meer zoals vroeger toen alles nog nieuw was. Zeker met de nieuwste spellen die zijn en nog moeten komen, gaat mijn 5850 kaart lastig trekken.
Mijn budget ligt rond de 900 euro en ik neem alleen de harde schijven en beeldscherm mee.
Vanafgaand wat de gemiddelde Tweaker zijn gamepc samenstel, zo wordt mijn pc ook samengesteld.
Het gaat mij meer om als ik nu een pc koop of ik beter 4 maanden kan wachten omdat de hardenwaren
aanzienlijk in prijs zijn verlaagd. Afgaande op de producten die nu hot zijn.
Mochten jullie willen dat ik met een dda lijstje kom, dan doe ik dat alsnog.
Intel Core i 5 750
Cooler master hyper tx 3
MSI P55-GD65
Intel 80 ssd
Sapphire ati HD 5850 1 GB
OCZ Platium DDR, 1333 4GK
Creative soundblaster x-fi xtreme
Western Digital Black 1 TB
Antec Truepower New Series Tp 650
Cooler Master CM 690
Samsung P2370 23 LCD
Win 7 x86
Ik wil een nieuwe gamepc samenstellen maar overweeg of ik het nu zal kopen of dat ik nog een kleine 4 maanden erop wacht. Ik ben misschien even er tussen uit.
Ik kan de meeste spellen spelen, maar mijn pc draait niet meer zoals vroeger toen alles nog nieuw was. Zeker met de nieuwste spellen die zijn en nog moeten komen, gaat mijn 5850 kaart lastig trekken.
Mijn budget ligt rond de 900 euro en ik neem alleen de harde schijven en beeldscherm mee.
Vanafgaand wat de gemiddelde Tweaker zijn gamepc samenstel, zo wordt mijn pc ook samengesteld.
Het gaat mij meer om als ik nu een pc koop of ik beter 4 maanden kan wachten omdat de hardenwaren
aanzienlijk in prijs zijn verlaagd. Afgaande op de producten die nu hot zijn.
Mochten jullie willen dat ik met een dda lijstje kom, dan doe ik dat alsnog.