Poll : meest gebruikt NOS (network operating system)

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• kyacom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-08 14:31
Voor het maken van een eindwerk had ik graag geweten wat het meest gebruikte NOS (network operating system) is momenteel , en hiervoor heb ik een Poll opgezet

http://gratispoll.be/poll/0tb4eg/

ik zou het waarderen als jullie stemmen
alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door kyacom op 13-11-2013 10:10 ]

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is het een network operating system of webserver operating system?
Webserver OS kan je Windows en Linux / Debian varianten onder scharen, onder network operating system kan je ook denken aan Cisco IOS of Juniper JUNOS.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 13:11
Ik vroeg mij hetzelfde af wat Bl@ckbird schreef, tevens zou een betere inleiding met daarin het doel/funtie van het plaatsen van een dergelijke poll nuttig zijn. Het maken van een eindwerk bedoel je daar een afstudeer project mee, met dat soort info zijn mensen wat meer bereid om hem in te vullen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En als je het OS van de webserver (of ook de soms bijbehorende applicatie- en databaseservers?) bedoelt zoals je lijst suggereert, dan wil je vooral ook wat literatuuronderzoek doen. Volgens mij zijn er namelijk al heel wat studies naar marktaandelen te vinden. Zie ook het (Engelstalige) Wikipedia-artikel daarover.

-

Heb je toestemming van de lokale moderator om deze poll te plaatsen?

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 13-11-2013 11:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• kyacom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-08 14:31
Het gaat eigenlijk vooral over het webserver operating system

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

kyacom schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:09:
Voor het maken van een eindwerk had ik graag geweten wat het meest gebruikte NOS (network operating system) is momenteel , en hiervoor heb ik een Poll opgezet

http://gratispoll.be/poll/0tb4eg/

ik zou het waarderen als jullie stemmen
alvast bedankt
Om te voorkomen dat iedereen zomaar een poll opzet om in te laten vullen eisen we dat je iervoor toestemming aanvraagt. Nu is dit vooral zo met een enquête waarbij we de meest verschrikkelijke vragen hebben gezien, maar ook hiervoor vind ik dat je eerst toestemming moet vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.