Ik heb een pc met deze specs en game er af en toe mee, (wordt meer gebruikt voor internetten en downlaoden).
intel core i5 3570K
16GB geheugen
HDD 500GB SSD 160GB
Nvidia GTX 460
Scythe 1000W voeding
Ik zit er over na te denken om mijn voeding te vervangen voor een zuinigere. Ik wilde eerst een tweede videokaart erbij nemen, maar ben daar later op terug gekomen, maar de voeding zat er toen al in. Ik gebruik mijn pc ongeveer 10 uur per dag en ik denk dat een zuinigere voeding flink kan schelen in mijn verbruik. Ik wil alleen graag weten of het echt loont om het te vervangen.
Weet iemand hoe ik een schatting kan maken tussen mijn huidige voeding en eentje zoals deze:
pricewatch: Seasonic Platinum Series 460 Watt Fanless
Wat levert het mij netto op? per dag, per maand?
intel core i5 3570K
16GB geheugen
HDD 500GB SSD 160GB
Nvidia GTX 460
Scythe 1000W voeding
Ik zit er over na te denken om mijn voeding te vervangen voor een zuinigere. Ik wilde eerst een tweede videokaart erbij nemen, maar ben daar later op terug gekomen, maar de voeding zat er toen al in. Ik gebruik mijn pc ongeveer 10 uur per dag en ik denk dat een zuinigere voeding flink kan schelen in mijn verbruik. Ik wil alleen graag weten of het echt loont om het te vervangen.
Weet iemand hoe ik een schatting kan maken tussen mijn huidige voeding en eentje zoals deze:
pricewatch: Seasonic Platinum Series 460 Watt Fanless
Wat levert het mij netto op? per dag, per maand?
[ Voor 9% gewijzigd door editoor op 13-11-2013 07:16 ]