Goedenavond heren,
ik zit met een vraagje, Kan mijn HD 5870 Call of Duty Ghost niet aan? in de context van de beeld is zo wazig veel slechter dan 720p terwijl hij ingesteld is op full HD en hij draait ook soepel,
maar beeld is 10x niets, bij mw3 is de beeld super. ik heb deze http://www.fraps.com/ driver gedownload en geïnstalleerd en ik haal ongeveer 90 fps kan het kloppen? heeft het te maken met de snelheid van de videokaart? wat als ik HD 5870 vervang door GTX 580? zal het beter beeld geven? anders investeer ik voor niets.
mijn computer bestaat uit volgende onderdelen:
Moederbord: Asus M4A88T-M/USB3
Processor: amd phenom ii x6 1090t 6x processors.
Kast: zalman z9
Ram: 8gb ddr 3 kingston en corsair
Hardeschijf: 1× SSD 80GB draait windows 7 ultimate 64bit op en 1x 500GB seagat.
Voeding: Be Quiet 450 watt
Videokaart: HD 5870 1gb ddr5..
Beeldscherm:full HD23 inch HP 2310ei
Trouwens als ik gtx 580 plaats zal het voeding wel redden? en is de moederbord ook in orde qua snelheid?
ik dank u zeer voor u moeite en inzet en meedenken!
mvg
Tawhied
ik zit met een vraagje, Kan mijn HD 5870 Call of Duty Ghost niet aan? in de context van de beeld is zo wazig veel slechter dan 720p terwijl hij ingesteld is op full HD en hij draait ook soepel,
maar beeld is 10x niets, bij mw3 is de beeld super. ik heb deze http://www.fraps.com/ driver gedownload en geïnstalleerd en ik haal ongeveer 90 fps kan het kloppen? heeft het te maken met de snelheid van de videokaart? wat als ik HD 5870 vervang door GTX 580? zal het beter beeld geven? anders investeer ik voor niets.
mijn computer bestaat uit volgende onderdelen:
Moederbord: Asus M4A88T-M/USB3
Processor: amd phenom ii x6 1090t 6x processors.
Kast: zalman z9
Ram: 8gb ddr 3 kingston en corsair
Hardeschijf: 1× SSD 80GB draait windows 7 ultimate 64bit op en 1x 500GB seagat.
Voeding: Be Quiet 450 watt
Videokaart: HD 5870 1gb ddr5..
Beeldscherm:full HD23 inch HP 2310ei
Trouwens als ik gtx 580 plaats zal het voeding wel redden? en is de moederbord ook in orde qua snelheid?
ik dank u zeer voor u moeite en inzet en meedenken!
mvg
Tawhied