Hallo mensen,
ik ga dus een nieuwe pc bouwen.
Het doel van mijn pc is om de nieuwste spellen (Battlefield 4) op hoogste settings te spelen.
Het enige waar ik niet zeker ben is over de videokaart.
Ik twijfel tussen een Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X en een Club3D Radeon HD 7970 XT2 '13Series.
De Club3D is veel hoger geklokt dan de R9, zou dit veel uitmaken in de performance?
Ik wil graag het beste voor me geld, wat jullie vast snappen.
Graag jullie mening over welke ik moet kiezen.
Als jullie zelf nog een alternatief hebben; graag! Het liefst van dezelfde prijs als deze twee (rond 250 euro).
Ik vroeg me ook af of je bij de 7970 nog een never settle forever bundle krijgt, dit is namelijk wel leuk meegenomen.
Dit is de rest van mijn pc:
- AMD FX-8320
- ASRock 970 Pro3 R2.0
- Crucial Tactical Ballistix 8 GB (2x4)
- Seasonic M12II 520W
Alvast bedankt!
ik ga dus een nieuwe pc bouwen.
Het doel van mijn pc is om de nieuwste spellen (Battlefield 4) op hoogste settings te spelen.
Het enige waar ik niet zeker ben is over de videokaart.
Ik twijfel tussen een Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X en een Club3D Radeon HD 7970 XT2 '13Series.
De Club3D is veel hoger geklokt dan de R9, zou dit veel uitmaken in de performance?
Ik wil graag het beste voor me geld, wat jullie vast snappen.
Graag jullie mening over welke ik moet kiezen.
Als jullie zelf nog een alternatief hebben; graag! Het liefst van dezelfde prijs als deze twee (rond 250 euro).
Ik vroeg me ook af of je bij de 7970 nog een never settle forever bundle krijgt, dit is namelijk wel leuk meegenomen.
Dit is de rest van mijn pc:
- AMD FX-8320
- ASRock 970 Pro3 R2.0
- Crucial Tactical Ballistix 8 GB (2x4)
- Seasonic M12II 520W
Alvast bedankt!