Ik heb een heel apart probleem. Het geval is het volgende: mijn zoon heeft een LG Optimus L3 met CM7 erop. Nu heeft hij zijn lettertype op groot gezet en daarna een pin ingesteld. Omdat deze telefoon een klein scherm heeft, valt de “enter”-toets uit het scherm waardoor hij er niet meer in kan.
Ik heb hier een oplossing gevonden, maar stuit op het volgende probleem. Als ik su intyp, dan krijg ik dit:
Permission denied
1:shell@android: / $ exit
Dus heb ik “adb reboot recovery” gedaan en dan kom ik in cwm. Dan ga ik naar “mounts and storage” en zorg dat alles gemount wordt.
Ik heb dan in adb shell ~ # staan. (Wat betekend de “~”? )
Als ik dan het command “sqlite3 /data/data/com.android.providers.settings/databases/settings.db”
invoer, dan krijg ik dit: /sbin/sh: sqlite3: not found
Weet iemand hoe ik bij sqlite kan komen? Vorige week lukte het nog wel (per ongeluk), maar nu niet meer.
Ik heb hier een oplossing gevonden, maar stuit op het volgende probleem. Als ik su intyp, dan krijg ik dit:
Permission denied
1:shell@android: / $ exit
Dus heb ik “adb reboot recovery” gedaan en dan kom ik in cwm. Dan ga ik naar “mounts and storage” en zorg dat alles gemount wordt.
Ik heb dan in adb shell ~ # staan. (Wat betekend de “~”? )
Als ik dan het command “sqlite3 /data/data/com.android.providers.settings/databases/settings.db”
invoer, dan krijg ik dit: /sbin/sh: sqlite3: not found
Weet iemand hoe ik bij sqlite kan komen? Vorige week lukte het nog wel (per ongeluk), maar nu niet meer.