Ik ben op zoek naar een W8 pro tablet waarvan de dock HDMI, USB en SPDIF output ondersteund om er een HTPC van te maken welke ook als normale tablet gebruikt kan worden. Ik heb me echter scheel gezocht maar ik kan niets vinden dat aan deze specs voldoet. Overal ontbreet de SPDIF output
Ik heb een budget van ongeveer 600 euro.
SPDIF is ook niet gangbaar op een tablet. Dan zou je eerder in de laptops terecht gaan komen.
Of uitzoeken of er tablets zijn met meerdere USB poorten, of werken met een hub, om dan met een USB->SPDIF adapter aan de gang te gaan.
Of uitzoeken of er tablets zijn met meerdere USB poorten, of werken met een hub, om dan met een USB->SPDIF adapter aan de gang te gaan.
[ Voor 42% gewijzigd door ShitHappens op 12-11-2013 14:20 ]
Helaas ben ik er ook achter gekomen dat S/PDIF niet gangbaar is. Maar is digitale audio output nou echt te veel gevraagd voor een docking station?
Ennieway, een converter is wellicht een optie. Daar had ik nog niet aan gedacht.
Ennieway, een converter is wellicht een optie. Daar had ik nog niet aan gedacht.
Dan wel op letten dat je een tablet te pakken hebt met een normale Windows 8, en geen RT. Dit in verband met de drivers. Heb er zelf ook al trammelant mee gehad
En zelfs op docks voor tablets zijn ze niet echt te vinden, omdat men verwacht dat tablets regelmatig verhuizen. Dan is een betere accu oid een stuk belangrijker.
En zelfs op docks voor tablets zijn ze niet echt te vinden, omdat men verwacht dat tablets regelmatig verhuizen. Dan is een betere accu oid een stuk belangrijker.
[ Voor 13% gewijzigd door ShitHappens op 12-11-2013 17:38 ]