He Tweakers,
Ik probeer mijn website IE8 compatible te maken. Echter loop ik tegen een probleem aan, ik krijg de volgende error in IE8:

Line 13 is "$input" in het volgende stukje code:
Inputs is dan weer gelijk aan:
Eerste dacht ik dat dit niet werkte omdat ik het input type password gebruik wat een html5 input is.
Als ik dit stukje heb verwijderd krijg ik dezelfde error.
AjaxRequest is een functie waarin ik een POST request doe naar de server d.m.v. Ajax.
In alle moderne browsers, en IE8+, werkt alles verder perfect.
Kon helaas hierover op google niets vinden wat een oplossing bood. Het enigste wat ik kon vinden was dat ik wellicht in een JS object de laatste parameter ook een komma zou hebben mee gegeven en dat IE hiermee onderuit gaat, voorbeeld:
ipv
Heb alle objecten nog eens gedubbel checked maar dit bleek ook niet het geval. Ik maak gebruik van jQuery 1.9.
Bedankt alvast voor de hulp.
Ik probeer mijn website IE8 compatible te maken. Echter loop ik tegen een probleem aan, ik krijg de volgende error in IE8:
Line 13 is "$input" in het volgende stukje code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
| $.getScript('/assets/js/inc/ajax-request.js', function() { new AjaxRequest( "/cms/ajax/validatelogin.php", $inputs, serializedData ); }); |
Inputs is dan weer gelijk aan:
JavaScript:
1
| $(this).find("input[type='text'], input[type='password']"); |
Eerste dacht ik dat dit niet werkte omdat ik het input type password gebruik wat een html5 input is.
Als ik dit stukje heb verwijderd krijg ik dezelfde error.
AjaxRequest is een functie waarin ik een POST request doe naar de server d.m.v. Ajax.
In alle moderne browsers, en IE8+, werkt alles verder perfect.
Kon helaas hierover op google niets vinden wat een oplossing bood. Het enigste wat ik kon vinden was dat ik wellicht in een JS object de laatste parameter ook een komma zou hebben mee gegeven en dat IE hiermee onderuit gaat, voorbeeld:
JavaScript:
1
2
3
4
| var myObj = { 'first': 1, 'second' : 2, } |
ipv
JavaScript:
1
2
3
4
| var myObj = { 'first': 1, 'second' : 2 } |
Heb alle objecten nog eens gedubbel checked maar dit bleek ook niet het geval. Ik maak gebruik van jQuery 1.9.
Bedankt alvast voor de hulp.