Monitoren: pixeldichtheid-filter toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Tegenwoordig zie je steeds meer uiteenlopende pixeldichtheden en ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk op pixeldichtheid wilde zoeken naar een nieuwe monitor.

Dit filter ontbreekt echter. Met oog op de toekomst zou het denk ik niet verkeerd zijn om dit toe te voegen. Ofwel via handmatig ingevoerde specs, of via een rekensommetje met de schermdiagonaal, verhouding en aantal pixels.

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 12-11-2013 10:27 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hier is eerder een vraag over geweest (ik kan het topic alleen even niet vinden), maar dat is toen afgeschoten. Reden is dat het handmatig niet te doen is, 9/10 keer moeten we het zelf uitrekenen voor we het kunnen invullen. Een rekensommetje met bekende waardes kon ik niet vinden, althans niet zonder ingewikkelde formules. Deze ingewikkelde formules kunnen we dan weer niet kwijt in ons systeem. Dus om praktische redenen moet ik helaas "Nee" zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 12:40

player-x

Disruptive by design

Niet echt bijzonder moeilijk om te berekenen hoor.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dRgwSfueyp0]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Voor ons systeem wel :p We kunnen getallen optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen. Verder zijn er vergelijkingen mogelijk via simpele if statements en dan houdt het qua berekeningen wel op. Deze formule is bij mij bekend, maar helaas kunnen we er niks mee :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Dat het niet automatisch gegenereerd kan worden door de frontend van de prijsvergelijker begrijp ik.

Maar is dat niet iets dat bv dagelijks kan worden gegenereerd voor alle PW items met een display en dan als een vaste waarde bij de betreffende producten kan worden weer gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Dat hebben we al, in de vorm van virtuele specificaties, maar zoals in mijn eerdere post beschreven, is dat vrij beperkt. Dus dat zal hoe dan ook gedevved moeten worden en devtijd is schaars tegenwoordig. Sowieso is het de vraag of deze functie echt zoveel extra's toevoegt als de devtijd die ervoor nodig is rechtvaardigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Glaanie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:31:
devtijd die ervoor nodig is rechtvaardigt.
Dat weet ik niet, maar voor mij als bv multi-monitor gebruiker, is het handige info, om 2 monitoren met verschillende resoluties te vinden die de zelfde DPI hebben zodat ze netjes bij elkaar op lijnen.

Denk dat het ook voor mobile gebruikers handig kan zijn om te kijken of verschillende resoluties op verschillende scherm grote, men gemakkelijk kan zien hoe pixel achtig een scherm is

Pagina: 1