Afgelopen week heb ik rond gekeken bij een tv speciaal zaak en de media markt voor een nieuwe tv. Ik ben erachter gekomen dat sinds de laatste keer dat ik er was (Zo'n 3 jaar geleden) het assortiment vrij groot geworden is en dat heeft mijn keuze voor een tv vrij ingewikkeld gemaakt.
Dus kan iemand mij een goeie tv aanraden waar ik voor zeker de aankomende jaren plezier kan hebben?
Mijn budget zit tussen de 600 en 1000 euro.
Ik weet niet of 3d nog steeds iets is voor de toekomst. Want ik zie dat niet echt gebeuren. Dus als iemand mij daar ook info over kan geven zal ik dat top vinden. ^^
Mijn tv gebruik ik voornamelijk voor films en games. tv kijken via kabel of digitaal doe ik er niet op.
Dus kan iemand mij een goeie tv aanraden waar ik voor zeker de aankomende jaren plezier kan hebben?
Mijn budget zit tussen de 600 en 1000 euro.
Ik weet niet of 3d nog steeds iets is voor de toekomst. Want ik zie dat niet echt gebeuren. Dus als iemand mij daar ook info over kan geven zal ik dat top vinden. ^^
Mijn tv gebruik ik voornamelijk voor films en games. tv kijken via kabel of digitaal doe ik er niet op.