Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Wat voor tv is er rond deze tijd aan te raden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week heb ik rond gekeken bij een tv speciaal zaak en de media markt voor een nieuwe tv. Ik ben erachter gekomen dat sinds de laatste keer dat ik er was (Zo'n 3 jaar geleden) het assortiment vrij groot geworden is en dat heeft mijn keuze voor een tv vrij ingewikkeld gemaakt.

Dus kan iemand mij een goeie tv aanraden waar ik voor zeker de aankomende jaren plezier kan hebben?

Mijn budget zit tussen de 600 en 1000 euro.

Ik weet niet of 3d nog steeds iets is voor de toekomst. Want ik zie dat niet echt gebeuren. Dus als iemand mij daar ook info over kan geven zal ik dat top vinden. ^^

Mijn tv gebruik ik voornamelijk voor films en games. tv kijken via kabel of digitaal doe ik er niet op.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

begin hier eens te kijken, laat weten waar je in bent geintresseerd en waarom, dan zul je eerder reactie zien

http://tweakers.net/categ...z4fzMPCUrMxC3ODm_CMI1qQUA

Iperf

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is inderdaad handig om er zelf ook wat meer energie in te steken en een aantal modellen voor te stellen waarover dan discussie gevoerd kan worden.

Wat betreft 3D, daar moet je in mijn ogen niet over nadenken. Elk beetje fatsoenlijk model tv heeft dit tegenwoordig wel aan boord. Of je het gebruikt moet je natuurlijk zelf weten maar ik denk dat het behoorlijk moeilijk zal zijn om een fatsoenlijke tv te vinden die geen 3D mogelijkheden heeft.

De beste tv in je prijsklasse is de ST60 van Panasonic maar deze heeft een iets hogere inputlag dan zijn voorganger, de ST50. Als je veel snelle games speelt, kun je hier misschien last van hebben. Als je iets meer zou willen uitgeven zou je voor een GT60 kunnen gaan.

Maar zoals gezegd, welke modellen lijken jou interessant?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik verplaats je even naar CEA :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A