Toon posts:

CD recorder Denon CDR W1500 (programmerend copieren)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ben nieuw hier. Ik heb een specifieke vraag over de cd recorder van Denon, model CDR-W1500. Kan daar bijna niets van terugvinden op internet. Het apparaat is ook niet jong meer maar misschien dat er iemand van jullie bij is die het apparaat kent en mij verder kan helpen.
Ik wil graag weten hoe je met deze cd recorder van de cd-slee naar de cdr-slee kan copieren waarbij ik de cd programmeer welke stukken ik wil opnemen en zelf daarbij de volgorde van de tracks kan bepalen.

Al dan niet met de afstandsbedeining. :?

FF.

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 10:34
Astu: http://www.denon.de/de/do...es/instructionmanual.aspx
Zoeken op CDR-W15000 levert mij een handleiding op van 20Mb, daar staat vast in wat je zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dank voor je reactie. Die handleiding heb ik thuis ook. Heb hem helemaal doorgeworsteld. Ik heb met de scan copie procedure geprobeerd de volgorde van de te dubben tracks te mixen. Dus bijvoorbeeld eerst track 10 opnemen en dan bijv. track 2. Maar dat gaat niet. Ik kan vanaf track 1 alleen met een opklimmend tracknr. dubben. Dus aan het toestel lukt het me niet. De afstandsbediening zit er niet bij en ik zou graag willen weten of dat daarmee wel te regelen is. In de handleiding zie ik wel dat je met de AB een cd progammeerbaar in elke volgorde kan afspelen dus ... Maar ik wil zeker weten dat ik op die manier ook kan dubben voordat ik onnodig een AB ga aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Ook al is het een tijdje geleden maar wil jullie toch even melden dat na vele omzwervingen ik de originele Denon afstandsbediening voor deze cd recorder te pakken heb gekregen via een Britse leverancier uit de Denon fabriek te Japan. Ook doet hij nu met de RC het programmerend copieren als waar ik het in mijn vorige berichten over had. Hij is dus weer compleet ! :D