Staat bij het product als het goed is.Dracyn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:13:
Komen 3 ledstripjes mijn kant op, iets bekend over levertijden van redcoon?
Ik doelde op verzendtijd van redcoon, de led strips zijn direct leverbaar.
Body mods don't determine skill
Voor €2,43 een Logitech muis
http://www.redcoon.nl/B25...ische-USB-Muis-OEM_Muizen
http://www.redcoon.nl/B25...ische-USB-Muis-OEM_Muizen
Aha, geen idee. Is de eerste keer dat ik bij Redcoon bestel. Vind die kosten van hun onzin. Verzendkosten OK maar verpakkingskosten...Dracyn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:34:
[...]
Ik doelde op verzendtijd van redcoon, de led strips zijn direct leverbaar.
Max ICT rekent een tientje voor verzending in totaal, buitensporig..bardi-1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:35:
[...]
Aha, geen idee. Is de eerste keer dat ik bij Redcoon bestel. Vind die kosten van hun onzin. Verzendkosten OK maar verpakkingskosten...
Edit:
Snap dat nooit dat je vanaf bepaalde bedragen minder verzendkosten betaald.Voor bestellingen tot 178,50 euro (incl. BTW) betaalt u bij Max ICT 9,50 euro. Voor bestellingen vanaf 178,50 euro betaalt u 5,95 euro.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 12-11-2013 11:39 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ook, maar ik heb er niks voor betaald dus maakt het me niet uitbardi-1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:35:
[...]
Aha, geen idee. Is de eerste keer dat ik bij Redcoon bestel. Vind die kosten van hun onzin. Verzendkosten OK maar verpakkingskosten...
Led strips zijn niet meer te bestellen? Krijg een foutmelding...
Verwijderd
Overigens accepteert de vriendenvan site ook eenmalige spamadressen zoals Mailinator. Handig voor de korting, daarna er geen last meer van.
daarom haal ik altijd af, gelukkig woon ik ook in Tilburg maar 10 euro slaat idd nergens op!Quad schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:36:
[...]
Max ICT rekent een tientje voor verzending in totaal, buitensporig..
Ik heb er zojuist nog 2 besteld.. 5 minuten geleden.dearn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:37:
Ik kan geen betaalmethode toevoegen/wijzigen.
Er staat een radiobutton met daarachter Naam:
Er staat een radiobutton met daarachter Naam:
Xbox: Gulpener88
Wat een onzin zeg... die Max ICTQuad schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:36:
[...]
Max ICT rekent een tientje voor verzending in totaal, buitensporig..
Edit:
[...]
Snap dat nooit dat je vanaf bepaalde bedragen minder verzendkosten betaald.
eehm 3 onderweg naar mijdearn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:37:
De voorwaarden zeggen niks over meerdere malen/meerdere accounts of iets in die richting volgens mij
Melding: Niet leverbaar...Dracyn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:40:
[...]
eehm 3 onderweg naar mij.
De voorwaarden zeggen niks over meerdere malen/meerdere accounts of iets in die richting volgens mij.
Lijkt mij niet de bedoeling om meerdere malen te bestellen.
[ Voor 9% gewijzigd door dearn op 12-11-2013 11:43 ]
Nu zijn beide ledstrips niet meer leverbaar helaas.:(
eehm licht het aan mij of kan ik ineens niks meer van onder de 4 euro vinden op redcoon?
http://www.redcoon.nl/B108867-AIV-140075_Universele-AdaptersDracyn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:46:
eehm licht het aan mij of kan ik ineens niks meer van onder de 4 euro vinden op redcoon?
Leuke korting. Voor een kleine 3 euro net een USB stick gekocht. Hopelijk is deze wel compatible met mijn Playstation 2 hackmethode.
Redcoon is er blijkbaar achtergekomen :-).
Lijkt er wel opSpire21 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:52:
Redcoon is er blijkbaar achtergekomen :-).
Student die een casemod wil doen hé! Ideale kans voor mij om wat materialen op de kop te tikken dus
Nederlandse studenten, nog ergere gierigaards, want die hebben niet eens geld
* Amanoo is stiekem een pot-verwijtende ketel
Antenne voor 13 cent:
http://www.redcoon.nl/B27...-TL-ANT2405CL_Accessoires
http://www.redcoon.nl/B27...-TL-ANT2405CL_Accessoires
Geld dat is toch dat spul wat verdwijnt als je zo'n mailtje hebt met iets van studie financiering ofzo?Amanoo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:05:
Nederlandse studenten, nog ergere gierigaards, want die hebben niet eens geld![]()
Geld van mij is allemaal al lang weg in hardware
Iemand die nog iets besteld heeft?
3 led strips.
1 car regel kabel dingetje, even kijken of ik dat ding kan ombouwen om lichtjes mee te dimmen
ik kan die leds niet vinden of een usb voor 3 euro ofzo, heeft iemand linkje? ty
allemaal al weg, alles van onder de 4 euro lijkt een beetje spontaan te verdwijnen.jeroendj2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:12:
ik kan die leds niet vinden of een usb voor 3 euro ofzo, heeft iemand linkje? ty
Verbatim Store 'n' Go PinStripe 8GB € 6,-
Na inwisselen korting € 3,98
Na inwisselen korting € 3,98
Pas op met wat je zegt! Deze student heeft totaal niets te klagen.Amanoo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:05:
Nederlandse studenten, nog ergere gierigaards, want die hebben niet eens geld![]()
Er staat dat deze 2 euro kost, maar in winkelwagen kost deze 7 euro lol
Had ik vannacht het toch maar moeten doen ipv te gaan slapen;)Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Prijs is nu ook aangepast, waarschijnlijk heeft Redcoon door dat we allemaal producten aan het bestellen zijn voor niks.jeroendj2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:47:
[...]
Er staat dat deze 2 euro kost, maar in winkelwagen kost deze 7 euro lol
Helaas, krijg nu de melding:
Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Service Unavailable
7 euro verzendkosten is toch niet normaal xd als iemand 3 euro- product vind even doorsturen aub
Dat zijn de 6.99 verzendkosten en 0.99 verpakkingskosten.jeroendj2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:29:
lool check dit:
Merkproduct UTP-kabel Cat.6, zwart, 1,5m
Aantal: 1
Prijs per stuk: € 2,99
Totaal: € 2,99
Aantal producten: 1
Extra kosten: € 7,98
Totaal: € 10,97
8 euro extra kosten? word steeds duurder dit
ok lol, dus als iemand iets voor 2 euro of minder heeft ff linke aub
De meeste dingen van 2 euro hebben ze ongeveer 2 uur gelden offline gezet of van prijs veranderdjeroendj2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:32:
ok lol, dus als iemand iets voor 2 euro of minder heeft ff linke aub
Kan je beter naar de praxis gaan, kost 2 meter een paar euro, ook zwart van kleurjeroendj2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:29:
lool check dit:
Merkproduct UTP-kabel Cat.6, zwart, 1,5m
Aantal: 1
Prijs per stuk: € 2,99
Aantal producten: 1
Extra kosten: € 7,98
Totaal: € 10,97
8 euro extra kosten? word steeds duurder dit
link dood? "Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."
Zonde.. wilde hem net combineren met de Piccolo actie
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."
Zonde.. wilde hem net combineren met de Piccolo actie
Link doet het weer, maar shoptegoed is nu €5 i.p.v. €10, dus toch wel iets minder mooie actie nu...
Op de link staat nog steeds wel dat je 10 euro shoptegoed krijgt.
Welke link bedoel je? Ik zie namelijk alleen 5 euro vermeld staan.rens-br schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:02:
Op de link staat nog steeds wel dat je 10 euro shoptegoed krijgt.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
De Link in de topic start.
Edit: Zal dat zien omdat hij nog in de cache van chrome staat, als ik de link open in IE dan krijg ik inderdaad ook 5 euro te zien.
Edit: Zal dat zien omdat hij nog in de cache van chrome staat, als ik de link open in IE dan krijg ik inderdaad ook 5 euro te zien.
Dan is het inderdaad jouw browser cache.rens-br schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:12:
De Link in de topic start.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Meh minder leuk. Wou nog goedkoop een Genio proberen te scoren.
[ Voor 59% gewijzigd door Xepos op 12-11-2013 14:42 ]
Vraag me af of de mensen die het al besteld hebben geleverd gaan krijgen...
EEEEEEEEEEEEEN al mijn orders zijn gecanceled...
eventjes chat support op klimmen en kijken wat we kunnen doen
.
oops dubbel post
eventjes chat support op klimmen en kijken wat we kunnen doen
oops dubbel post
[ Voor 57% gewijzigd door Dracyn op 12-11-2013 14:55 ]
Als je een leuk dealtje gevonden denkt te hebben dan moet je het gewon lekker voor jezelf houden want als je het op tweakers post dan gaat het stuk.
Post het pas als jou order is doorgekomen
Post het pas als jou order is doorgekomen
Betalingen geannuleerd, mijn accounts zijn opgeheven op vrienden van...
absurd dure webshop trouwens, iets van 8 euro aan verzend kosten voor een dingtje van 2 euro wat opgerold in een envelop past?
absurd dure webshop trouwens, iets van 8 euro aan verzend kosten voor een dingtje van 2 euro wat opgerold in een envelop past?
[ Voor 50% gewijzigd door Dracyn op 12-11-2013 15:10 ]
Bij mij is het nog niet geannuleerd. Heb wel slechts een ding besteld en die vriendenvanactie had ik een paar maanden geleden al aangevraagd, maar nog niets mee gedaan.
Ik heb dus niets raars gedaan en mocht het toch geannuleerd worden: Ze zijn lid van de thuiswinkelorganisatie dus daar klagen kan altijd nog.
Ik heb dus niets raars gedaan en mocht het toch geannuleerd worden: Ze zijn lid van de thuiswinkelorganisatie dus daar klagen kan altijd nog.
Contact met redcoon, ze beweren dat het een server fout is en het alsnog wordt verstuurt.
hopen dat dit klopt
Oke als het goed is krijg ik morgen een nieuwe verzend bevestiging. Ben benieuwd of ik het ook daadwerkelijk krijg.
hopen dat dit klopt
Oke als het goed is krijg ik morgen een nieuwe verzend bevestiging. Ben benieuwd of ik het ook daadwerkelijk krijg.
[ Voor 34% gewijzigd door Dracyn op 12-11-2013 15:28 ]
1 order is geannuleerd... staat ineens bij retourzending ofzo?
De andere bestelling is in behandeling...
Ik zeg: eenzijdigeannulering gevalletje?
jup, medeling van de helpdesk die bonnen zijn eignelijk geen betaal middel maar een kortingsbon....Spire21 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:30:
1 order is geannuleerd... staat ineens bij retourzending ofzo?
(beetje het zelfde toch?) maarja je moet meer uitgeven als die bon waart is volgens mij moet niet moeilijk zijn met die verzendkosten en verpak kosten en al die troep .
Verder zijn in iedergeval al mijn accounts op vrienden van gecanceled, en zijn de bonnen nu 5 euro ipv. 10...
hier klopt iets niet... die voorwaarden
Heb maar even voor de zekerheid screenies van de Algemene voorwaarden gemaakt :-). Voordat Meneer Redcoon deze aanpast.
Wil graag wel me Ledstipjes ontvangen :-).
Wil graag wel me Ledstipjes ontvangen :-).
kan van 2 bestellingen aantonen, 1 led strip 1 controller dingetje, rest niet pech dan momenteel is het een beetje princiepen zaak voor mij.
Alles is nu een stuk duurder geworden ofzo ?
lijkt het wel op en de waardebonnen/tegoed zijn nu maar 5 euroDjesse8999 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:05:
Alles is nu een stuk duurder geworden ofzo ?

zo kan ik ook 5 euro korting geven, eerst alles 10 euro duurder maken...
[ Voor 16% gewijzigd door Dracyn op 12-11-2013 16:13 ]
Portie Cat 6 aangeschaft, toch leuk die korting
Toch maar net het 4GB stickje besteld voor € 2,04, komt altijd wel van pas. Bij mij stond nog steeds € 10 tegoed.
Yup, nieuwe accounts (lees: die van mijn moeder) krijgen € 5,-. Op mijn account staat nog € 10,-
.
Mijn vrienden account is verwijderd, als ik probeer in te loggen geeft hij een foutmelding dat e-mailadres/wachtwoord fout is.
Als ik vervolgens mijn wachtwoord probeer te herstellen krijg ik een melding dat het e-mailadres niet bekent is.
Als ik vervolgens mijn wachtwoord probeer te herstellen krijg ik een melding dat het e-mailadres niet bekent is.
Wat een waardeloze producten en prijzen ook...
Neem nou de goedkoopste telefoon:
Hij kost € 11,85 "oh, dat komt wel dicht bij de € 10,- in de buurt".
Maar dan:
Thuiskopieheffing 16 GB+: € 6,05 extra (dafuq?!, dit is een f-ing dumbphone).
Hij zal wel een geheugenkaart kwijt kunnen dan:
Geen geheugenkaartslot aanwezig (dus, ten eerste rekenen ze thuiskopieheffing voor een gare telefoon, vervolgens klopt het tarief ook niet, want dat tarief is voor 16 GB+).
Vervolgens:
Verzendkosten van € 6,99 en verpakkingskosten van € 0,99.
Met al dit gezeik weten ze een telefoon met een waarde van € 11,85 te verkopen voor € 25,88. Owww..., dat is maar 118% duurder dan de initiële prijs
. Nou heb ik weleens wat besteld bij deze website, maar op deze manier zal dat sowieso nooit meer gebeuren...
Als het bedrag aan de pomp 118% duurder uit zou pakken zou ik gewoon wegrijden...
Edit: ik weet het beter gemaakt; ik mail ze straks even of ik wat Microsoft Points kan kopen (altijd handig voor mijn Xbox 360). Dit is puur een code en hoeft dus niet opgestuurd te worden. Als ze dat perse op de post willen doen krijgen ze negatieve review in de pricewatch, maar als ze wel moeite willen doen koop ik er twee en krijgen ze een positieve review
.
Maar dan:
Geen geheugenkaartslot aanwezig (dus, ten eerste rekenen ze thuiskopieheffing voor een gare telefoon, vervolgens klopt het tarief ook niet, want dat tarief is voor 16 GB+).
Vervolgens:
Met al dit gezeik weten ze een telefoon met een waarde van € 11,85 te verkopen voor € 25,88. Owww..., dat is maar 118% duurder dan de initiële prijs
Als het bedrag aan de pomp 118% duurder uit zou pakken zou ik gewoon wegrijden...
Edit: ik weet het beter gemaakt; ik mail ze straks even of ik wat Microsoft Points kan kopen (altijd handig voor mijn Xbox 360). Dit is puur een code en hoeft dus niet opgestuurd te worden. Als ze dat perse op de post willen doen krijgen ze negatieve review in de pricewatch, maar als ze wel moeite willen doen koop ik er twee en krijgen ze een positieve review
[ Voor 22% gewijzigd door BDHowner op 12-11-2013 17:39 ]
Wat dacht je van een simpele ledstrip voor €2? €6,99 + €0,99 kom je op een totaal prijs van €9,98 das bijna 400% duurderBDHowner schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:26:
Wat een waardeloze producten en prijzen ook...
Maar dan:
Vervolgens:
Met al dit gezeik weten ze een telefoon met een waarde van € 11,85 te verkopen voor € 25,88. Owww..., dat is maar 118% duurder dan de initiële prijs. Nou heb ik weleens wat besteld bij deze website, maar op deze manier zal dat sowieso nooit meer gebeuren...
Ja klopt, de verzendkosten liggen al aardig hoog. Ik vind dat je als webshop vandaag de dag voor € 5,- de boel moet versturen (dus niet nog eens losse verpakkingskosten e.d.). Bij die telefoon thuiskopieheffing toevoegen is volgens mij niet eens toegestaan (Mediamarkt heeft de tik op haar vingers al gehad)...Zuaro schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:40:
[...]
Wat dacht je van een simpele ledstrip voor €2? €6,99 + €0,99 kom je op een totaal prijs van €9,98 das bijna 400% duurder
Het leukste is dat Redcoon nu van moederbedrijf Media Saturn is, waar ook de winkels Saturn en Mediamarkt bij horenBDHowner schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:43:
[...]
Ja klopt, de verzendkosten liggen al aardig hoog. Ik vind dat je als webshop vandaag de dag voor € 5,- de boel moet versturen (dus niet nog eens losse verpakkingskosten e.d.). Bij die telefoon thuiskopieheffing toevoegen is volgens mij niet eens toegestaan (Mediamarkt heeft de tik op haar vingers al gehad)...
[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-11-2013 17:49 ]
Als je via shopkorting.nl naar Redcoon krijg je nog geld toe (1.5% van de bestelling)
Ja is leuk die thuiskopieheffing. Mijn dochter heeft laatst bij de Mediamarkt een MP3 speler gekocht. Heeft ze van haar zakgeld gespaard. Komt ze bij de kassa en vervolgens komt er nog thuiskopieheffing bij. Schandalig dat ze dat niet goed bij de prijzen zetten. Sommige bedrijven integreren dit in de prijs, dat is veel netter.
Mediamarkt niet om maar de goedkoopste te lijken.

[ Voor 7% gewijzigd door TVL op 12-11-2013 17:56 ]
Ik vind sowieso dat er weleens gekeken mag worden naar de wetgeving m.b.t. online verkoop.TVL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:55:
Ja is leuk die thuiskopieheffing. Mijn dochter heeft laatst bij de Mediamarkt een MP3 speler gekocht. Heeft ze van haar zakgeld gespaard. Komt ze bij de kassa en vervolgens komt er nog thuiskopieheffing bij. Schandalig dat ze dat niet goed bij de prijzen zetten. Sommige bedrijven integreren dit in de prijs, dat is veel netter.
De bedoeling is namelijk dat prijzen die bijv. in een folder staan compleet zijn. Denk dan aan geen extra kosten, BTW inbegrepen e.d. Online lijkt het echter soms helemaal niet makkelijk te vergelijken wat nou uiteindelijk de prijs aan de kassa is...
Pff. heb nog geen reactie oid gekregen.
eeeeeeeeeeeeeen 1 van mijn aankopen is compleet verdwenen, andere is in retour
stond er bij mij ook....
TVL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:55:
Mijn dochter heeft laatst bij de Mediamarkt een MP3 speler gekocht. Heeft ze van haar zakgeld gespaard. Komt ze bij de kassa en vervolgens komt er nog thuiskopieheffing bij. Schandalig dat ze dat niet goed bij de prijzen zetten. Sommige bedrijven integreren dit in de prijs, dat is veel netter.
offtopic:
Er is IMHO maar 1 manier om daar mee om te gaan: spul (zonder te betalen) op de kassa laten liggen, tegen de kassajuf zeggen waarom, weglopen en bij de concurrent binnenstappen. Zolang je het er toch koopt, is er geen enkele reden voor de MM om alle kosten weer te geven. In tegendeel: het trucje werkt blijkbaar
Er is IMHO maar 1 manier om daar mee om te gaan: spul (zonder te betalen) op de kassa laten liggen, tegen de kassajuf zeggen waarom, weglopen en bij de concurrent binnenstappen. Zolang je het er toch koopt, is er geen enkele reden voor de MM om alle kosten weer te geven. In tegendeel: het trucje werkt blijkbaar
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
en weer met redcoon lopen chatten, ze vinden het niet erg leuk als je op 1 redcoon account 2 vrienden dingen gebruikt...
Verwijderd
Hoop dat ze bij mij daar niet moeilijk over doen. Gisterochtend huisgenoten gewaarschuwd, die gelijk ook van de actie gebruik hebben gemaakt. Wel allemaal op zelfde adres, maar andere accounts.
Als het goed is niet, ik op 1 account dat was het probleem.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:51:
Hoop dat ze bij mij daar niet moeilijk over doen. Gisterochtend huisgenoten gewaarschuwd, die gelijk ook van de actie gebruik hebben gemaakt. Wel allemaal op zelfde adres, maar andere accounts.
Ben inmiddels ook begonnen met chatten. Wil graag me Ledstrips hebben voor in me PC....
Ze doen er alleen nu al 15 minuten over om me gegevens erbij te pakken...
Hoezo prima deal, bij de Blokker heb je 12 Philips Powerlife Alkaline batterijen voor €2,99...zero_cool89 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:27:
Zelf set van 12 AA batterijen voor 3,98:
6 euro +0,99 + 6,99 = 13,98
13,98 - 10 = 3,98
Prima deal
Inmiddels een 45 minuten gechat met een aardige dame.
Ze blijft herhalen dat het een 'fout' is en niet is toegestaan om tweemaal de 'VriendenVan' korting te gebruiken.
Op mijn verzoek om de order nogmaals in te boeken kreeg ik als antwoord: 'Het lukt niet'.
Neja
krijg morgen of overmorgen alsnog 1 LEDstripje van ze 
Ze blijft herhalen dat het een 'fout' is en niet is toegestaan om tweemaal de 'VriendenVan' korting te gebruiken.
Op mijn verzoek om de order nogmaals in te boeken kreeg ik als antwoord: 'Het lukt niet'.
Neja
Spire21 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:15:
Ben inmiddels ook begonnen met chatten. Wil graag me Ledstrips hebben voor in me PC....
OOH dat... maar 1 bestelling is voor een vriend, andere voor mij. *kuch kuch*Spire21 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:52:
Inmiddels een 45 minuten gechat met een aardige dame.
Nejakrijg morgen of overmorgen alsnog 1 LEDstripje van ze
[...]
De batterijen van de Ikea hebben beste prijs/kwaliteit (volgens de Consumentenbond): € 2,- voor tien stuksMastermind schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:37:
[...]
Hoezo prima deal, bij de Blokker heb je 12 Philips Powerlife Alkaline batterijen voor €2,99...
Verwijderd
Voor de consumentenbond is de prijs belangrijker dan de kwaliteit, dus dat neem ik met een korrel zout.
Hier nog een tip om onder de verpakkingskosten uit te komen (sowieso belachelijk).
- Bestel een product mee wat gratis wordt verzonden.
- Kies voor vooruitbetalen via bank/giro
- Na het bestellen verwijder je het extra product weer uit je order
- De verpakkingskosten worden nu niet in rekening gebracht (verzendkosten wel).
Let op, in het overzicht is in het 'nog te betalen' bedrag de shopkorting niet juist verwerkt. Als je het bedrag min shopkorting overmaakt wordt je order gewoon verwerkt.
Let op, in het overzicht is in het 'nog te betalen' bedrag de shopkorting niet juist verwerkt. Als je het bedrag min shopkorting overmaakt wordt je order gewoon verwerkt.
1e pakketje naar me onderweg, heb track and trace dus hij is in ieder geval weg daar.
jammer dat ze eerst het controller-ding wat ik had besteld versturen, hoop dat ik de ledstrip ook nog krijg.
jammer dat ze eerst het controller-ding wat ik had besteld versturen, hoop dat ik de ledstrip ook nog krijg.
[ Voor 39% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 13:50 ]
Zojuist 2x AA batterijen voor €0,98 verzonden en een kek utp kabeltje voor €0,96.
Ik hoop dat ze blij zijn met hun €2,92 omzet
Ik hoop dat ze blij zijn met hun €2,92 omzet
USB stickje is al onderweg! Kreeg net T&T code!
denk dat ik zo maar eens voor de 3e keer in de chat klim, mijn ledjes worden nog niet verstuurt...
Hoe verwijder je dat extra product? het lukt me nietDarKHunteR schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:01:
Hier nog een tip om onder de verpakkingskosten uit te komen (sowieso belachelijk).
Verwijderd
Hier wel 2x 10 euro korting gekregen. Had wel voor beide keren een nieuw vriendenvan én redcoon account gemaakt. Maandag verstuurd, vandaag ontvangen. Andere pakketje vorige week al ontvangen.
1 wordt er opnieuw verwerkt, krijg het idee dat ik een soort systeem crash heb veroorzaakt daar....
maandag wordt mijn led strip verstuurt
.
Hehe pakketje 1 van 2 zou vandaag aan moeten komen.
maandag wordt mijn led strip verstuurt
Hehe pakketje 1 van 2 zou vandaag aan moeten komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Dracyn op 14-11-2013 09:56 ]
en ik post opnieuw, led strips niet meer leverbaar, geld terug of vervangend product.
mmmm vreemd, ze kunnen niks als je bestlling is geannuleerd is je geld weg, en je wordt heen en weer gestuurd niet erg goede reclame dit.
mmmm vreemd, ze kunnen niks als je bestlling is geannuleerd is je geld weg, en je wordt heen en weer gestuurd niet erg goede reclame dit.
[ Voor 45% gewijzigd door Dracyn op 14-11-2013 15:40 ]
Ook deze mail gekregen... Vind het beetje jammer van Redcoon dat ze zich zo laten kennenDracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:00:
en ik post opnieuw, led strips niet meer leverbaar, geld terug of vervangend product.
1 van de 2 orders annuleren i.v.m. 'Soort van misbruik' OK. Maar met de *** smoes komen dat het is uitverkocht en neit meer leverbaar is.... das jammer.
[ Voor 18% gewijzigd door Dynazap op 14-11-2013 15:27 ]
Verwijderd
Bij mij vragen ze om mijn rekeningnummer om het geld terug te storten. Eens kijken of ze dat ook echt gaan doen.Dracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:00:
edit:
Nu nog een mailtje er achter aan dat ze mij graag hebben geholpen met mijn annuleringsverzoek

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 15:46 ]
2e ook, niet goed gelezen te veel niet belangrijke rotzooi in die mails...Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:36:
[...]
Bij mij vragen ze om mijn rekeningnummer om het geld terug te storten. Eens kijken of ze dat ook echt gaan doen.
eeeeen in de chatservice wordt ik gewisseld van behandelaar, nee leuk is die....
mmm begint een intressant akkefietje te worden zo...
antwoord komt neer op maak maar een nieuw account, krijg je 5 euro, eehm ik lever 20 in voor 5. NOPE.
volhouders dat wel... ze weigeren iets te doen... mail maar naar vrienden van, eeh daar krijg ik het geld niet mee terug...
mmm vrienden van maar eens lastig gaan vallen, die hebben mijn accounts verwijderd zonder mijn toestemming of zelfs maar zonder iets te laten weten...
tuurlijk je geld licht bij vrienden van.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:36:
[...]
Bij mij vragen ze om mijn rekeningnummer om het geld terug te storten. Eens kijken of ze dat ook echt gaan doen.
edit:
Nu nog een mailtje er achter aan dat ze mij graag hebben geholpen met mijn annuleringsverzoek
[ Voor 76% gewijzigd door Dracyn op 14-11-2013 16:10 ]
Verwijderd
Kleine update:
Mijn bestelling is inmiddels aangekomen. LED strip die een huisgenoot besteld heeft is (nog?) niet aangekomen.
Verschil zit hem denk ik in het feit dat ik bij mijn bestelling ver boven de 10€ zat (en ik dus gewoon een normale klant ben), terwijl huisgenoot het LEd stripje gratis zou moeten krijgen.
Mijn bestelling is inmiddels aangekomen. LED strip die een huisgenoot besteld heeft is (nog?) niet aangekomen.
Verschil zit hem denk ik in het feit dat ik bij mijn bestelling ver boven de 10€ zat (en ik dus gewoon een normale klant ben), terwijl huisgenoot het LEd stripje gratis zou moeten krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 12:01 ]
LED's zijn grote deels gecanceled, te weinig in voorraad.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:01:
Kleine update:
Ja verlaagd.Eskiya schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:25:
Als ik in de openingspost de link aanklik dan kun je geen €10 maar €5 korting krijgen. Klopt dat?
Ik heb 10 van de 20 euro aan bonnen terug, max wat ik er uit kon halen, nu even een muismat bestellen.
Ik had die 4gb usb stick besteld voor € 2, order staat nog steeds open en heb er niks meer over gehoord, slechte zaak. Annuleer hem wel, heb die 16gb van staples al.
[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-11-2013 22:51 ]