Beste Tweakers,
Onlangs heb ik een HTPC kunnen overkopen van een mede tweaker.
Nu wilde ik graag mijn eigen case hiervoor maken, en na wat inspiratie op te hebben gedaan ben ik gaan uittekenen en bouwen.
Er zijn een paar puntjes waar ik tegen aan ben gelopen tijdens het maken van de case.
1. De geluids productie is goed, erg stil, maar zodra ik de "deksel" erop zet hoor ik de lucht door de kast gieren, wat kan ik hier tegen doen en de airflow te verbeteren
2. Heb ik de componenten wel goed geordend in de kast, of slaat dit kant nog wal, en moet ik alles opnieuw ordenen.
Hier zijn een aantal foto's van hoe de kast op het moment is, er is nog veel werk te doen, voornamelijk de afwerking.
De voorkant.

Rechter zijkant, Oh boy did i screw that one up, ik had geen gatenzaag bij de hand.

De achterkant, alles zit nog met schroeven vast, moet ik nog iets moois voor bedenken.

De binnenkant, kabels moeten nog netjes worden weggewerkt.

De zwarte fan trekt lucht naar binnen. (Dit is de boosdoener van de herrie)

Nog een stukje binnenwerk vanaf de achterkant.

Zoals jullie zien is er nog een hoop werk te doen,
Ik hoop dat jullie mij hiermee een beetje kunnen helpen.
Feedback en tips zijn van harte welkom!
Onlangs heb ik een HTPC kunnen overkopen van een mede tweaker.
Nu wilde ik graag mijn eigen case hiervoor maken, en na wat inspiratie op te hebben gedaan ben ik gaan uittekenen en bouwen.
Er zijn een paar puntjes waar ik tegen aan ben gelopen tijdens het maken van de case.
1. De geluids productie is goed, erg stil, maar zodra ik de "deksel" erop zet hoor ik de lucht door de kast gieren, wat kan ik hier tegen doen en de airflow te verbeteren
2. Heb ik de componenten wel goed geordend in de kast, of slaat dit kant nog wal, en moet ik alles opnieuw ordenen.
Hier zijn een aantal foto's van hoe de kast op het moment is, er is nog veel werk te doen, voornamelijk de afwerking.
De voorkant.

Rechter zijkant, Oh boy did i screw that one up, ik had geen gatenzaag bij de hand.

De achterkant, alles zit nog met schroeven vast, moet ik nog iets moois voor bedenken.

De binnenkant, kabels moeten nog netjes worden weggewerkt.

De zwarte fan trekt lucht naar binnen. (Dit is de boosdoener van de herrie)

Nog een stukje binnenwerk vanaf de achterkant.

Zoals jullie zien is er nog een hoop werk te doen,
Ik hoop dat jullie mij hiermee een beetje kunnen helpen.
Feedback en tips zijn van harte welkom!
[ Voor 14% gewijzigd door MyBearTibbers op 12-11-2013 12:20 ]