Toon posts:

SLI GTX580

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Het zit zo:
Ik heb nu een single GTX580 videokaart en ben van plan om dr een bij te steken in een SLI opstelling.
Nu zit ik met het volgende probleem:

Zo'n kaart heeft 2 pci aansluitingen nodig. 1 X 8 pins en 1 X 6 pins.Voor mijn eerste kaart was dat geen probleem natuurlijk, maar nu ik er een tweede bij wil steken kom ik dus 2 kabels te kort....
Hoe kun je dit oplossen?

mvg

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-01 00:57
Met molex naar 6/8-pin verloopkabeltjes. Echter weet ik niet in hoeverre dit kan i.v.m. de 12V lijn van jouw voeding. Welke voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Een Zalman 850W voeding

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23

Thomg

Aww yiss

Zalman maakt nou niet echt de slechtste voedingen, maar kwaliteit is niet het eerste waar ik aan denk. Welke uitvoering is het?

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02 07:13
Thomg schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:24:
Zalman maakt nou niet echt de slechtste voedingen, maar kwaliteit is niet het eerste waar ik aan denk. Welke uitvoering is het?
2 opties :
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 150,- op vrijdag 5 oktober 2012.
pricewatch: Zalman ZM850-HP

of
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 160,- op woensdag 12 juni 2013.
pricewatch: Zalman ZM850-HP Plus

De tweede lijkt mij dus waarschijnlijker.

• SirKartoffel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-02 13:36
Met de eerste beschik je over 2 6 pins en 2 8 pins en bij de 2e voeding heb je er van beide 3, dus ik begrijp niet wat het probleem is. Als het goed is heb je die extra kabels er gewoon bij gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt. Zo goed had ik m'n voeding nog niet bekeken.
Bedankt allemaal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een iets oudere voeding met maar 2 x een 6 pins aansluiting en 3 x een molex.
Kan ik nu gewoon 1 x 6 pins naar 6 pins en 1 x molex naar 8 pins gebruiken of wat raden jullie me aan?
Pagina: 1