Toon posts:

nieuwe Airport Extreme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil graag een nieuwe Airport Extreme aansluiten
maar ik heb een kpn experia box v8 glasvezel. nu is mijn vraag
kan je van een experia box een ethernet kabel naar een nieuwe Airport Extreme laten gaan
want ik heb experia box nodig voor tv en wil op nieuwe Airport Extreme met mijn ipad gaan werken met een externe harde schijf zo dat ik bestanden op kan zetten en kan bekijken.
of zijn er andere oplossingen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 21:49 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja dat kan.

Hoe was je van plan je iPad hier in te zetten?

[ Voor 69% gewijzigd door CyBeR op 11-11-2013 22:00 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht met AirPort-configuratie programma van Apple

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is een programma om de AirPort in te stellen, niet om ermee bij je bestanden te kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
ik zag dit in de handleiding
http://manuals.info.apple...nstallatiehandleiding.pdf
blad zijde 17 / 18
of zie ik dit verkeerd

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 19:31 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Op die bladzijden, één woord, staat beschreven hoe je een harde schijf kunt delen via een airport extreme. Kijk hoe er geen iPad in het plaatje ernaast staat. Je hebt een app nodig die afp file shares kan gebruiken; de iPad kan dat niet standaard.

Verwijderd

Topicstarter
kan je mijn wat beter uitleggen wat ik nodig heb
welke app of programma

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-11 22:16
Ten eerste: Er zijn andere oplossingen. Je kan ook gewoon een harde schijf aan je Experiabox hangen, je kan een (veel snellere) NAS kopen of een andere router die snellere file-sharing bied. De vraag of je een Airport Extreme nodig hebt hangt vooral af van het feit of je meer Apple apparaten hebt of van plan bent op korte termijn te kopen, want dan ga je er pas wat aan hebben. Leg eerst eens duidelijk uit wat je nu precies wilt doen en waarom een Airport Extreme daarbij zou gaan helpen.

Als je dan toch die Airport Extreme, of Time Capsule (met ingebouwde harde schijf van 2 of 3TB, kan je ook nog overwegen) gaat kopen, moet je deze app installeren op je iPad. Je kunt ook gewoon in de App Store zoeken naar 'Airport' of 'Apple'. Sluit je Airport Extreme aan, verbind je iPad met de Wi-Fi die je Airport uitzend, open de Airport configuratie app en de rest volgt vanzelf. Kan niet simpeler :).

Verder is dit wel GoT, we verwachten dat je zelf ook wat onderzoek en moeite doet! We gaan niet alles voorkauwen ;).

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn vaste apple mini weg doen en daar voor in de plaats een ipad gebruiken
ik had op internet van alles opgezocht maar het wet mijn niet duidelijk.
zo als Balance beschrijft kan ik dan ook bestanden via mijn ipad op mijn externe harde schijf zetten?
Pagina: 1