wifi probleem Iphone 4s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sifaka86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-08-2023
Hoi,

Ik heb een tweedehands witte Iphone 4s 16gb gekocht een tijd geleden.

Nu heb ik sinds een paar dagen last van een probleem met de Wifi... hij verbind wel en heeft vol bereik maar de verbinding is niet stabiel en valt steeds weg... vooral op het moment dat ik iets groots aan het laden ben (bijv. een filmpje). Nu heb ik alles al geprobeerd (soft en harde reset van de telefoon) en heb ook op andere wifi netwerken gekeken of het probleem zich daar ook voordoet... dat is ook het geval helaas dus het ligt niet aan mijn eigen netwerk thuis.

Hij is dus eigenlijk continue bezig om verbinding te maken en zodra hij deze heeft verbreekt hij deze weer na een korte tijd.

Nu denk ik dat het hardwarematig is en dat dit onder de garantie valt? Wat is jullie ervaring hiermee?

Nu ben ik alleen bang dat het voorscherm ooit is vervangen... de voorkant is namelijk iets geler dan de home button en als je hem langs een andere iphone legt is er goed kleurverschil te zien. Als dit zo is dan zou dit dus betekenen dat hij niet meer onder de garantie valt... toch? Hoe kan ik dit uitsluiten?

De telefoon is trouwens van maart 2012 en heeft de nieuwste software updates.

Alvast bedankt voor het meedenken en jullie hulp!

Gr.

Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32

talin

ES-MA

als je garantie zou hebben zou je de aankoopbon toch ook moeten hebben?
tenminste als garantie overdraagbaar is?

vraag het de verkoper eens of hij het scherm ooit heeft vervangen?
als niet zou je naar de Apple store kunnen gaan en vragen of ze er naar kunnen kijken, en je advies geven wat je er nog mee kan.

( wel ff eerst een afspraak maken )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 12:39
kijk ook eens in je instellingen bij Algemeen -> waar het netwerkadres van bluetooth en wifi te vinden is.
als die greyed out zijn, is het hardware.
Mijn 4s is buiten de 12 maanden na aanschaf toch onder garantie vervangen (maandag door UPS opgehaald, woensdag een vervangende 4s ontvangen).
deze vervanging geldt alleen indien de iphone door nederlands particulier is aangeschaft (consumentenrecht geldt niet indien door 'de zaak' is aangeschaft).
dus advies: bel de Apple servicedesk

[ Voor 4% gewijzigd door NielsTn op 11-11-2013 22:19 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sifaka86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-08-2023
Heb de bon. Toestel is maart 2012 gekocht door 'iemand'. De telefoon is later verkocht en die persoon heeft de telefoon aan mij verkocht.

Mijn verkoper weet niets van een vervangen scherm maar daar lijkt het wel erg op.

wifi en bluetooth zijn niet greyed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:36
Waar is het toestel gekocht? Rechtstreeks bij Apple?
Dan kun je online een reparatie verzoek indienen, of langs gaan bij de Genius bar.

Of via een reseller/provider?
Dan zul je daar terecht moeten, iig na het eerste jaar.