Gebruiken voor zijn eigen forum/site denk ik......Op woensdag 06 juni 2001 22:36 schreef Hiro Shima het volgende:
ehh wat wil je?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik zou haast denken van wel jah! 
De copyrights bedoel ik dan...
De copyrights bedoel ik dan...
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Hahaha.. LOL.. Als je 'm dan echt gaat gebruiken en 'm niet verwijderd na dat een keer vriendelijk verzocht te zijn, dan word je echt doodgepingt volgens mij..Op woensdag 06 juni 2001 22:38 schreef pier het volgende:
[..]
Gebruiken voor zijn eigen forum/site denk ik......
Logo's zijn zover ik weet gemaakt door Femme en dus heeft hij ook het copyright erop
....onderaan elke pagina staat braaf:
©1998-2001 GoT
ja ehh, wat moet ie er anders meeOp woensdag 06 juni 2001 22:39 schreef Agijsbro het volgende:
[..]
Hahaha.. LOL.. Als je 'm dan echt gaat gebruiken en 'm niet verwijderd na dat een keer vriendelijk verzocht te zijn, dan word je echt doodgepingt volgens mij..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Vanwege het andere topic hier in LA, over die prullaria met logo's van GoT erop. Ik vroeg me af of dit zomaar mocht
Verwijderd
Hij zal 't wel een *beetje* aanpassen lijkt me. 't Blijft lame!Op woensdag 06 juni 2001 22:40 schreef pier het volgende:
[..]
ja ehh, wat moet ie er anders mee
Euh, je denkt toch niet dat ik het hier ga vragen als ik hem al gebruikt zou hebben...Op woensdag 06 juni 2001 22:43 schreef Agijsbro het volgende:
[..]
Hij zal 't wel een *beetje* aanpassen lijkt me. 't Blijft lame!
aloa waarom denkt iedereen dattie dat logo voor z'n eigen site/forum zou willen gebruiken! Die kan moeilijk GoT heten! 
Dûh...
Oftewel: lees verder in topic, daar staat dattie het zich alleen maar afvraagt...
Dûh...
Oftewel: lees verder in topic, daar staat dattie het zich alleen maar afvraagt...
Kan iemand antwoord geven, maar dan serieus? Modjes? Big Boss? wie dan ook?
<FONT SIZE=+40>MAG IK ZO VRIJ ZIJN OM MEZELF TE QUOTEN; OHJA IK BEN MODERATOR JA</FONT>Op woensdag 06 juni 2001 23:01 schreef Razorfist het volgende:
Kan iemand antwoord geven, maar dan serieus? Modjes? Big Boss? wie dan ook?
Op woensdag 06 juni 2001 22:40 schreef McVirusS het volgende:
Logo's zijn zover ik weet gemaakt door Femme en dus heeft hij ook het copyright erop....onderaan elke pagina staat braaf:
code:
1 ©1998-2001 GoT
OK, sorry, wist niet dat je kwaad werd 
Bedankt iig
Bedankt iig
Toen ik het typte had hij dat nog niet gezegd.Op woensdag 06 juni 2001 22:47 schreef jwbagger het volgende:
aloa waarom denkt iedereen dattie dat logo voor z'n eigen site/forum zou willen gebruiken! Die kan moeilijk GoT heten!
Dûh...
Dank u voor uw aandacht
( ben een beetje pissed & happy tegelijk... )
Misbruik van HTML rechten, banOp woensdag 06 juni 2001 23:04 schreef McVirusS het volgende:
[..]
<FONT SIZE=+40>MAG IK ZO VRIJ ZIJN OM MEZELF TE QUOTEN; OHJA IK BEN MODERATOR JA</FONT>
[..]
Pagina: 1