Welke launchgame haal jij op de PS4 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist het helemaal....de PS4 komt uit en ik ga FIFA 14 en Watch Dogs halen. En toen kwam het nieuws dat Watch Dogs uitgesteld zou gaan worden. En toen kwam één van de grootste dilemma`s in mijn leven:

Ga ik voor Call of Duty: Ghosts, altijd gegarendeerd leuke multiplayer momenten.
Ga ik voor Battlefield 4, dat spel ziet er goed uit en heeft een leuke multiplayer.
Ga ik voor echt mooie graphics en daarmee hopelijk het `next-gen` gevoel en kies ik voor Killzone.
Ga ik voor Assasins Creed IV: Black Flag die een hele nieuwe weg zijn ingeslagen.
Of kies ik voor helemaal iets nieuws en ga ik Knack. Leuke CooP filmpjes al gezien en remote play op je PS Vita.

Welke launchgame moet ik nu halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Dit had prima in het [url="[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1538407[/url]"]PS4 discussie topic[/url] gekund.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flex0r schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:10:
Dit had prima in het [url="[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1538407[/url]"]PS4 discussie topic[/url] gekund.
Klopt, ik heb hem inderdaad in de verkeerde geplaatst. Kan deze zo gesloten worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Even wachten op één van de mods. ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:06:
Ik wist het helemaal....de PS4 komt uit en ik ga FIFA 14 en Watch Dogs halen. En toen kwam het nieuws dat Watch Dogs uitgesteld zou gaan worden. En toen kwam één van de grootste dilemma`s in mijn leven:

Ga ik voor Call of Duty: Ghosts, altijd gegarendeerd leuke multiplayer momenten.
Ga ik voor Battlefield 4, dat spel ziet er goed uit en heeft een leuke multiplayer.
Ga ik voor echt mooie graphics en daarmee hopelijk het `next-gen` gevoel en kies ik voor Killzone.
Ga ik voor Assasins Creed IV: Black Flag die een hele nieuwe weg zijn ingeslagen.
Of kies ik voor helemaal iets nieuws en ga ik Knack. Leuke CooP filmpjes al gezien en remote play op je PS Vita.

Welke launchgame moet ik nu halen??
Dit dilemma hebben meerdere mensen op dit moment.

Call of Duty: Ghosts - Kopen op current gen, is niet next gen waardig.
Battlefield 4 - Indien je een fatsoenlijke Pc hebt, kopen op Pc.
Killzone - Naar mijn mening de enige next gen game, maar je moet hier van houden.
AC4 - Kopen op current gen, is niet next gen waardig.
Knack - Wat ik hier van gezien heb is meh, hier ga ik in ieder geval geen PS4 voor kopen...

Killzone is naar mijn mening de enige titel waar je een PS4 voor in huis haalt. Ikzelf verkoop mijn pre-order in ieder geval direct door, ik heb weinig zin om 400 euro uit te geven aan een PS4 waar je momenteel niet zo heel veel mee kunt. Ik wacht liever een paar maanden totdat er echte system sellers op de markt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit kan prima in het PS4 topic, los topic hiervoor is niet nodig/gewenst.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.