Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwerking bestelkosten berekenen

Pagina: 1
Acties:

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is, zo niet excuus.

Het lijkt erop dat ik tegen een fout ben aangelopen in de functie van bestelkosten berekenen. Allereerst het boodschappenlijstje als referentie:
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung WF70F5E0Q4W€ 418,95€ 418,95
1Bosch WTW84361NL€ 569,-€ 569,-
1Samsung RB29FERNDWW€ 379,-€ 379,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.366,95

Ik was bezig om te kijken zoveel mogelijk bij 1 winkel te bestellen uit meerdere lijsten, in de hoop dat er dan wat makkelijker onderhandelt kan worden. Geen idee waarom of hoe dit gebeurt, voor andere winkels heb ik dit niet bekeken - was puur toeval dat dit is opgevallen.

Wanneer ik kijk bij 'bestelkosten' vanuit 1 winkel komt de BCC geheel niet naar voren. Bij mogelijkheid tot meerdere winkels, komt de berekening uit op maximaal 1 onderdeel vanuit BCC en verder tal van andere opties (vanaf een totaalbedrag van 1366,95 tot een totaal van 1517)

Ga ik zelf handmatig kijken bij elk los onderdeel, staat BCC er bij elk goed tussen (voor deze toevallig altijd net goedkoopste) en deze heeft ook gratis levering en een totaalbedrag van 1367,00.

Bij gebruik van filters in het voordeel van BCC, lukte het me ook niet de optie om all 3 daar te bestellen naar voren te 'forceren' ondanks dat ik dit in de praktijk toch echt wel kan doen :).

Lijkt er dus op dat bij het samenstellen van winkelkeuzes om zo goedkoop/efficient mogelijk te shoppen, er mogelijk winkels worden overgeslagen die het product in de PW wel degelijk aanbieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 11-11-2013 15:52 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Is een bekende bug die we nog gaan fixen :)

Zie ook \[pw/bug]Bestelkostenberekening werkt niet bij dezelfde prijs