Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Hi all,

Ik ben op zoek naar een goedkope 10" tablet die ik in de badkamer aan de muur kan bevestigen, om vanuit bad naar series of TV (via Horizon app) te kunnen kijken. Series staan op m'n Synology Diskstation en zijn meestal 720p, dus dat moet wel vloeiend afspelen, eigenlijk mijn enige vereiste qua spec - oh en goedkoop dus :)

Welke budget tablet zouden jullie hiervoor aanraden?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:05
100 euro dan heb je al een prima tablet, zeker een 2e hands en voor iets meer rond de 135 150 heb je een goeie 10" Samsung.

• Sanderrr
Dus wegblijven van de goedkope Yarvik tablets? Welke tablets zou je dan specifiek aanraden?

• PAL86
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:23
Ik speel via Synology Video station de series / films op naar een iPad 1 :) vast en zeker ook goedkoop te krijgen nu.

en tv via de ziggo app, rtlxl of uitz.gemist

[ Voor 17% gewijzigd door PAL86 op 11-11-2013 16:10 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Let wel dat vocht op termijn een probleem kan gaan vormen

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Heb je wel een beetje fatsoenlijke ventilatie in je badkamer? Want als je constant condens/stoom hebt staan tijdens het douchen dan kan je een standaard tablet snel afschrijven ben ik bang.

Hier overigens een Xperia Tablet Z, lekker relaxed in bad liggen met de tablet erbij om een filmpje te kijken of wat browsen ofzo omdat ie toch waterdicht is :D 2ehands ook nog steeds buiten je budget, misschien dat de vorige generatie (Xperia Tablet S) te vinden is? Die zijn niet compleet waterdicht maar wel spatwater dicht dus die zullen het ook wel overleven.

• Sanderrr
Ik ben van plan de tablet wanneer ik/vriendin niet in bad lig, ook niet in de badkamer te hebben, dus het vocht/condens probleem speelt alleen wanneer de tablet in gebruik is op de badkamer. Maar omdat ik het risico erken, ben ik dus op zoek naar een goedkope en ga ik geen iPad Air gebruiken ;-)

Welke resolutie is goed genoeg denken jullie? Is retina-resolutie perse nodig of heeft dat alleen voordeel van echt dichtbij?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Als ie aan de muur hangt zal 800x480 al genoeg zijn denk ik, op 2 meter afstand ga je dat verschil toch niet zien. Zou wel een IPS scherm nemen vanwege de kijkhoek, en als je geen losse speakers gaat gebruiken eentje die een beetje hard kan.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:13
Je kunt prima je iPad Air daarvoor gebruiken mits je een goede hoes er bij regelt. Deze heb ik bv:

http://www.sailsupply.nl/ipad-waterdichte-case

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:05
Dus gewoon een Samsung Galaxy Tab 2e hands van rond de 140 euro.

en inderdaad wegblijven van die Yarvik dingen, of een leuke iPad scoren maar aangezien je voor een 3 het dubbele al kwijt ben.
Zou ik dus voor de Samsung gaan + een goeie hoes te kopen.

[ Voor 38% gewijzigd door Mektheb op 11-11-2013 16:24 ]

Pagina: 1