Dat je niet overal naar toe kan gaan begrijp ik, vooral als je te maken hebt met water en drassige gebieden.. Persoonlijk begin ik op een locatie en probeer dan verschillende andere locaties om te kijken wat het beste is, nat worden vind ik dan niet eens erg, maar je moet natuurlijk niet wegzakken

Bij 1 zou ik om de redenen die jij opnoemt die hele watermolen weglaten. Als je echt niet meer naar voren kan had ik dan voor een verticale foto gekozen. Kan je altijd nog wat wegcroppen.
De belichting moet geen probleem zijn lijkt me bij dit licht. Een beetje schaduwen omhoog met een kleine radius zou voldoende moeten zijn (zie vb)
Hier een voorbeeld, wil je dat ik hem weghaal laat het me weten.
Edit 2: ik neem aan dat de foto inmiddels al bekeken is door WollyA, geen reden om hem langer te laten staan dus. En geen dank trouwens

niet dat ik om een bedankje vraag maar ik heb soms het idee dat mensen liever geen kritisch commentaar ontvangen terwijl ik juist blij zou zijn als mensen een foto kritisch benaderen. Er komt naar mijn mening vaak standaard overwegend positief commentaar met standaard een kritische nood niet langer dan 1 of 2 zinnen en er wordt vaak ook niet ingegaan op het commentaar door de plaatser van de foto. Er zijn sites waar ze naar mijn mening doorslaan in het onderbouwen en het geven van commentaar maar dit lijkt weer meer op een plaats waar je ’’wat commentaar’’ moet geven voordat je een foto mag showen. Niet dat ik dit forum afkraak, ik heb er zelf zeker veel van geleerd en alle feedback helpt, maar er zit wat commentaar en de onderbouwing daarvan zeker ‘’ruimte’’ voor verbetering in!
Bij deze bedankt allemaal, succes met de foto’s en de groeten...
[
Voor 49% gewijzigd door
Verwijderd op 24-11-2013 13:11
]