Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Paginering van lange artikelen uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
Soms vind ik het prettig om een artikel in één keer door te kunnen lezen, bijvoorbeeld via een programma als Pocket. Daarvoor is het handig als je het hele artikel in één pagina kan krijgen, in plaats van verdeeld over een pagina per hoofdstuk. Het zou fijn zijn als je de paginering zou kunnen uitschakelen en een heel artikel in één keer zou kunnen zien. Het liefst zou ik dat zowel als setting in de preferences als als optie per artikel zien.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

+1

Zoiets hebben ze bij http://www.instructables....onstant-current/?ALLSTEPS en dat vind ik ook wel handig :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

We *hadden* het vroeger ook bij reviews dmv /all (voornamelijk bedoelt voor print) maar daar werd in de praktijk maar weinig gebruik van gemaakt (waarschijnlijk ook omdat die optie alleen onder de printbutton zat). Daarom is die optie in T7 niet meegenomen.

Intentionally left blank

• ATS
Printen? Ik kan me voorstellen dat dat weinig gebruikt werd. Maar offline/later lezen is iets anders... Wellicht dus toch eens overwegen of dit niet zijn weg terug zou kunnen vinden in T7, en op een plek kan komen die ietsje vindbaarder is dan onder een print knop?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Offline/later lezen is imho iets anders dan een artikel volledig op 1 pagina weergeven :)

Single page reviews met een meescrollende navigatiebalk heeft mijn voorkeur, maar ik ben daar een van de weinige van, geloof ik :+

• ATS
Hoe kan je offline/later lezen met bijvoorbeeld Pocket goed laten werken zonder dat je het hele artikel op 1 pagina kan zetten? Als dat ook kan: awesome!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Iedere pagina apart in Pocket opslaan? ;)

• ATS
Misha schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:52:
Iedere pagina apart in Pocket opslaan? ;)
Eh... nee.

Pagina: 1