Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Input gewenst! Direct messaging

Pagina: 1
Acties:

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Aloha testers,

Momenteel zijn de DM's al soort-van responsive. Het is echter nog niet af, wat we uiteindelijk wel moeten doen. Ik ben zelf alleen een beetje aan het dubben wat we wel en wat we niet moeten tonen. Om jullie frisse blik volledig te kunnen benutten vertel ik expres niet wat mijn eigen ideeën zijn, anders ben je wellicht al biased. :P

Concreet gaat het om de volgende pagina: http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions

Open hem op je pagina. Je ziet dat er al een aantal patterns zijn en het zich schaalt, maar de weergave van de listing is nog verre van optimaal.

Wat zou jij graag zien en wat juist niet?

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik moet straks even rustig kijken. Maar was ik in C en D meteen mis is dat je niet ziet wie de afzender van een DM is.

• Misha
Let er wel op dat het niet gaat om het toevoegen van features of improvements, maar de DM in zijn huidige vorm goed beschikbaar wordt op de smartphone. ;)

Ik ben het er namelijk mee eens dat bepaalde zaken anders moeten, maar dat zit niet in de scope :)

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Wat BinaryRun zegt. Het liefst zie ik de afzender/starter erbij. Bij C zou ik de "Gel/tot"-kolom inruilen voor de afzender. Bij D wordt dat lastig denk ik

verder kan de folder-tree misschien een dropdown worden?

Verder denk ik dat de breadcrumb in de listing niet veel toevoegt en daarmee alleen maar ruimte inneemt

Bla bla bla...

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 23:09
Ik sluit me aan bij de rest. Afzender zou fijn zijn (pas bij mijn -D variant, nexus 4 makkelijk denk ik).

Ik zag dat de folder tree een uitklapscherm geworden is. Dat is sowieso fijn!

Wat mij betreft alleen de afzender toevoegen en Gel/Tot laten vervallen. Verder werkt die wat mij betreft super op versie D.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Inderdaad, Afzender zou heel handig zijn, voor de rest werkt het prima, alleen de bericht sturen pagina is nog niet helemaal responsive.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Ik zou het liefst zien dat de ballonnetjes aan de linkerkant naar het laatst gelezen bericht zouden linken ipv alles als gelezen/ongelezen te markeren. Maar goed, dit zit (helaas) ook niet in de standaard-website dus zal lastig (of gewoon niet) te implementeren zijn.
Verder is de naam van de andere persoon idd ook wel heel handig om te laten zien.

• Misha
Dank!
Pagina: 1