Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iTunes alternatief voor scouts

Pagina: 1
Acties:

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 22:50
Hallo

Wij hebben net met onze scouts een nieuwe (oude) computer voor onze muziek mee af te spelen. Vroeger hadden we een pentium 4 1,6ghz en nu is het een pentium 4 3ghz met een grotere harde schijf en SATA.

Vroeger stond er iTunes op de computer, maar nu zou ik iets anders willen. iTunes is niet al te snel op zo'n oude computer en zoeken naar een nummer kon wel nog lang duren (iets van 300gb muziek). Ik zoek dus een alternatief voor iTunes dat:
-snel is
-dezelfde look heeft als itunes en ongeveer hetzelfde werkt (zodat iedereen er direct weg mee is)
-mogelijkheid tot verwijderen van dubbele nummers
-watch folder, waardoor we gewoon nieuwe muziek mooi in een mapje kunnen steken.
-automatisch aanpassen van tags (zodat artiest en album automatisch kan ingevuld worden als de titel bv is "Artist A - Album B - 01 Song", we zouden maar om de maand ofzo verbinden met internet (via gsm hotspot)

Nu heb ik zelf al wat rondgezocht, maar ik zie letterlijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb mediamonkey gevonden, maar uit ervaringen van vroeger dacht ik mij te herinneren dit nog een redelijk moeilijk programma was. Ik zou graag eens vragen aan jullie wat jullie zouden aanraden

Mvg

Jannes

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Foobar2000 met een iTunes skin? :)
Dat kan wel even lastig zijn met configureren (je zult wat plugins nodig hebben om te bereiken wat je wil) maar het is super licht en is bedoeld om een grote collectie te kunnen bewaren en afspelen.

(foobar2000 met itunes skin ziet er zo uit: http://nrossow.deviantart...-for-foobar2000-114611164 )

Android developer & dürüm-liefhebber

• ThePowershift
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 14:33

ThePowershift

De Vakidioot

_/-\o_ Winamp?

BPM Studio

Greetz, ThePowershift

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 22:50
We zijn uiteindelijk voor mediamonkey gegaan en we zijn er heel tevreden over!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:57

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Probeer deze eens meuk: MusicBee 2.2

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.