Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech MK 710 voor Gaming

Pagina: 1
Acties:

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

Ik zag onlangs een Logitech MK710 Combo staan voor €70. Echter vraag ik me af of dit wel zo geschikt is voor gaming aangezien het een wireless dekstop setje betreft.

Ik zit eraan te denken om dit aan te schaffen namelijk. Ik speel voornamelijk WoW en vraag me dus af of ik veel lag of andere vertragingen ondervind met het spelen hiervan i.v.m. het wireless gedeelte.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg,

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Dat blijft een discussie... er zijn puristen die een grondige hekel hebben aan draadloze toetsenborden en muizen, maar ook weer genoeg die zeggen het verschil niet op te merken. Uiteraard valt er door metingen aan te tonen dat draadloos enigszins lag heeft t.o. bedraad, maar dat zijn eigenlijk getallen die voor een normaal mens niet merkbaar mogen zijn. Daarnaast valt er uiteraard nog wat te zeggen voor de gamers die het reactievermogen van een straaljagerpiloot hebben, maar dan heb je het wel over een uitzonderlijke groep...

Ik zelf game draadloos met een MX5500 setje van Logitech en kan melden dat ik nog nooit het gevoel heb gehad ook maar enigszins last te hebben van lag.... en dat is zelfs een bluetooth set. Maar goed, ik speel dan ook geen fps games op hoog niveau en dat is samen met racen het genre waar lag van de invoerapparatuur van echt invloed zou kunnen zijn. Maar bij het spelen van MMO's zoals WoW mag dat sowieso geen issue zijn... Dus zolang je niet serieus aan bijvoorbeeld Battlefield of CoD begint of met Need for Speed oid aan de slag wil gaan, dan hoef jij je geen zorgen om lag te maken.

Enige puntje wat ik zou aantippen met het gebruik van draadloze apparatuur met een MMO en dan vooral gericht op de muis... je beweegt en klikt ENORM veel, je zal dus niet lang doen met een acculading.

[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 11-11-2013 11:52 ]