Toon posts:

Sony of Philips??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke raden jullie mij aan...
de Sony HMD-A420
Sony CPD E400 (e/p?)
of de Philips 109P20....

alle 19" bijna de zelfde specs maar heeft iemand nog ervaring en welke is dan beter.

Verwijderd

Philips

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Sony

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
SONY

Verwijderd

Topicstarter
:)

daar schiet ik wat mee op...

nog een goeie reden waarom Sony of Phlips :)

Verwijderd

Philips

goed beeld
Mooi design
strakke kleuren

Sony

Minder mooi design
tikke minder mooi beeld
Fletsige kleuren (Behalve op de triniton)

Da's puur mijn mening.. verschilt per persoon.

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
Krijgen we dat merkgeroep weer voor de zoveelste keer.
Hij vraagt advies over een keuze tussen 2 sony's en 1 Philips...wat roepen we? SONY! PHILIPS!
Waarom dan? |:(

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 22:09 schreef Natte_beschuitbol het volgende:
Welke raden jullie mij aan...
de Sony HMD-A420
Sony CPD E400 (e/p?)
of de Philips 109P20....

alle 19" bijna de zelfde specs maar heeft iemand nog ervaring en welke is dan beter.
die a420 ken ik niet maar ik vind de p20 van philips veeeeel beter dan de E400

sony heeft nog wel duurdere echt prof. bakken das mooi spul.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb van Philips nog nooit een mooie monitor gezien, maar sinds kort gebruiken ze in sommige modellen ook volledige vlakke DiamondTrons en die zullen ongetwijfeld goed zijn. Zelf heb ik een Iiyama, maar als ik tussen Sony en Philips moet kiezen dan wordt het dus Sony :)

Maar goed, net als bij audio e.d. : het is ook een kwestie van smaak.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 22:17 schreef Exirion het volgende:
Ik heb van Philips nog nooit een mooie monitor gezien, maar sinds kort gebruiken ze in sommige modellen ook volledige vlakke DiamondTrons en die zullen ongetwijfeld goed zijn. Zelf heb ik een Iiyama, maar als ik tussen Sony en Philips moet kiezen dan wordt het dus Sony :)
waarom dan? ik vind in het prijssegment dat hier bedoeld wordt de p20 van philips een veel mooier beeldje hebben... vind die trinitron zo donker..

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 06 juni 2001 22:24 schreef kRiTz_C het volgende:
waarom dan? ik vind in het prijssegment dat hier bedoeld wordt de p20 van philips een veel mooier beeldje hebben... vind die trinitron zo donker..
Waar heb je dat getest? Trinitrons zijn nou juist beroemd om hun uitzonderlijk hoge contrast en lichtopbrengst namelijk ;) Verder zijn Trinitrons/DiamondTrons heel erg scherp.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 22:25 schreef Exirion het volgende:

[..]

Waar heb je dat getest? Trinitrons zijn nou juist beroemd om hun uitzonderlijk hoge contrast en lichtopbrengst namelijk ;) Verder zijn Trinitrons/DiamondTrons heel erg scherp.
de p20 is een diamondtron :)
en ik heb een winkel waar ik ze beide wel gehad heb dus het is puur op basis van eigen smaak zoals jij ook al zei..ik vind de E en G400 gewoon niet mooier als de p20. maar sony heeft nog wel nog duurdere lijn die vind ik wel weer mooier (maar die kost ook wat..).

/algemeen GOT-vraagje!modus/
Waarom staat er niet meer bij "dit bericht is gewijzigd door" op als je je posting muteert.?

/algemeen GOT-vraagje!modus/

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 06 juni 2001 22:28 schreef kRiTz_C het volgende:
de p20 is een diamondtron :)
en ik heb een winkel waar ik ze beide wel gehad heb dus het is puur op basis van eigen smaak zoals jij ook al zei..
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat DiamondTrons puike beeldbuizen zijn. De mijne (17 inch) is nu bijna 4 jaar oud, en nogsteeds haarscherp. Heeft goed contrast en mooie kleuren, dus als jij het beeld mooi vindt: Philips :)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 22:30 schreef Exirion het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat DiamondTrons puike beeldbuizen zijn. De mijne (17 inch) is nu bijna 4 jaar oud, en nogsteeds haarscherp. Heeft goed contrast en mooie kleuren, dus als jij het beeld mooi vindt: Philips :)
agreed. philips p20 diamondtron is de mooiste in zn prijsklasse :)
Het is trouwens ook niet puur de diamondtron hoor... ik vind de iiyama diamondtron's stuk minder b.v. die hebben een slechtere afregeling.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Sony E400. Uiterst betrouwbaar, zeer goeie kwaliteit beeld. Liever heb je de G400, die heeft een sterker kannon e.d. van Die Axxx weet ik niet zoveel af. Ik vind ze erg lelijk maar die USB hub is wel leuk.

...gamen blijft leuk...

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

De Philips P20 heeft naar mijn mening het mooiste beeld.

De Sony A420 heeft, naar mijn mening, het mmoiste design en is ook lekker plat.

In mijn huiskamer zou ik de Sony nemen. In mijn werkkamer zou ik de Philips nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de reply's

ik ga maar een philipsje halen :9

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hmmz.. ik zou zelf voor Sony gaan, vind het contrast in hun beeldbuizen altijd erg goed (zwart=zwart). Maar ben ook niet zo'n philips-fan. Zit er nog over te denken maar ik wilde eigenlijk deze combi (staat erg mooi bij mijn bureau).

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/sony.jpg

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 07 juni 2001 08:15 schreef OzBoz het volgende:
Hmmz.. ik zou zelf voor Sony gaan, vind het contrast in hun beeldbuizen altijd erg goed (zwart=zwart). Maar ben ook niet zo'n philips-fan.
Voor mij geldt hetzelfde, maar de DiamondTrons (Mitsubishi buizen) die Philips nu blijkbaar ook gebruik zijn minstens zo goed als de Trinitrons van Sony.

Verwijderd

Sony

Service is vele malen beter dan Philips
Philips heeft het bij mij echt af gedaan wat een pokke toko
ALs iets maar een jaartje oud is doen ze al moeilijk om support te geven
Nee doet mij Sony maar

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
SONY

CPD-100GS en het is om te :9~:9~:9~:9~:9~

Verwijderd

Sorry CAP :P
Maar toch nog maar één keertje :
Deze raad ik aan :P
http://www.sonystyle.com/vaio/displays/gdm_f520.htm o,o,o wat een mooi scherm :)

Verwijderd

Heb je wel eens een Sony en een Philips naast elkaar gezet? Als je dat doet, geef je, ook al vond je ze eerst ongeveer even goed, gelijk die Philips een trap!!! Wat een ***** beeld in vergelijking met Sony! Mijn advies is dus SONY!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 07 juni 2001 11:56 schreef Pi-kwadraat het volgende:
Heb je wel eens een Sony en een Philips naast elkaar gezet? Als je dat doet, geef je, ook al vond je ze eerst ongeveer even goed, gelijk die Philips een trap!!! Wat een ***** beeld in vergelijking met Sony! Mijn advies is dus SONY!
Mee eens, maar we hebben het hier over _nieuwe_ Philips series met _DiamondTron_ beeldbuizen die er minstens zo goed uit kunnen zien als Trinitron beeldbuizen. Ik zal m'n mening over Philips ook bij moeten stellen :)

Pagina: 1