Voeding en videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Bad Company.
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb een vraag wat betreft de voeding en de videokaart in een nog niet bestaande pc (ik wil er een gaan bouwen)

De volgende onderdelen stonden op de planning:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670K Boxed€ 194,89€ 194,89
1Asus Z87-A€ 109,99€ 109,99
1Asus GTX670-DC2-2GD5€ 220,99€ 220,99
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 51,44€ 51,44
1Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding)€ 62,95€ 62,95
1Kingston ValueRAM KVR16N11/8€ 65,45€ 65,45
1Cooler Master B500€ 39,30€ 39,30
1Samsung 840 EVO 120GB€ 79,99€ 79,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 825,-

De voeding: Hier staat een redelijk willekeurige voeding. Ik heb liever een bewust gekozen voeding die deze onderdelen aankan (evt. ook sli en met meer schijven), helaas heb ik hier niet genoeg kennis over om een goede keus te maken. Dus is er iemand die wel weet wat verstandig is?
De videokaart: Ik kan er redelijk kort over zijn. Is de videokaart niet te lang? Past hij in de kast (evt. sli)?

Mvg,
Lars

• Bad Company.
Alvast bedankt ik zal er morgen verder naar kijken.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23

Thomg

Aww yiss

Oja, het past trouwens. Overheen gelezen ;)

• Bad Company.
Oké fijn dat het past :)
Die voeding is 20watt meer en kan het ineens zeker weten aan? Hoe zit dat?

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23

Thomg

Aww yiss

Zeker 100% beter. Omdat deze voeding een kwaliteitsvoeding is, die van jou niet. De 20W is niet het belangrijkste punt.

• Bad Company.
Oké, ik heb verder gekeken.

1. Je hoeft geen reclame te maken voor AMD kaarten, die ga ik toch niet kiezen.
2. Ik zal die voeding overwegen. Hoor via skype van iemand iets over een Cooler Master gold 700 watt oid. dus zal ze eens even verder vergelijken...

• SirKartoffel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-02 13:36
Bad Company. schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:52:
Oké, ik heb verder gekeken.

1. Je hoeft geen reclame te maken voor AMD kaarten, die ga ik toch niet kiezen.
2. Ik zal die voeding overwegen. Hoor via skype van iemand iets over een Cooler Master gold 700 watt oid. dus zal ze eens even verder vergelijken...
1. Hij maakt helemaal geen reclame voor AMD en je hebt ook nooit gezegd dat je per se Nvidia wilde. Verder probeert Thomg je gewoon de beste kaart voor de beste prijs te adviseren, dan hoef je je niet zo achterlijk te gedragen.
2. Dat is een goede voeding, maar daar staat ook een hoge prijs tegenover.

• c0nnect3d
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08-2025
Gast, als je zo doet tegen mensen die je willen helpen bekijk je het maar hoor.

'Je hoeft geen reclame te maken voor AMD kaarten want die neem ik toch niet'

Gast, omdat er AMD in de naam staat? Kijk naar de benchmarks en zeur dan verder! De R9 280X is gewoon beter dan de GTX 770 maar omdat er AMD in staat denken weer mensjes dat hij slecht is omdat het geen nVidia is.

Bekijk het maar, ga maar mooi je CM B500 met een GTX 670 kopen. De GTX en AMD kaarten zijn beiden goed in hun gebied, maar ga niet zo praten.

P.S. 'Dat is een goede voeding, maar daar staat ook een hogere prijs tegenover.'

Je hebt een goede voeding nodig anders gaat je computer naar de klote. Voeding is zowat het belangrijkste deel van de computer! Je moet echt een goede kwaliteitsvoeding nemen

[ Voor 20% gewijzigd door c0nnect3d op 11-11-2013 16:51 ]

• Bad Company.
Ik bedoel het niet op de manier hoe het hier blijkbaar word opgevat. Wat ik wil zeggen was dat ik niet vraag om een andere kaart, daar heb ik zelf allang naar gekeken en daar heb ik mijn eigen keuze uit gemaakt (dat betekende dus geen AMD maar Nvidia). Wat ik wel vroeg is wat voor voeding verstandig is en of de kaart die ik koos in mijn kast past (hier heb ik antwoord op gekregen, ja) omdat er in de reviews staat dat hij erg lang is.
Dat ik het fout geformuleerd heb dat heb ik inmiddels wel door dus hiervoor mijn excuus.

Ik geloof dus dat ik een voeding met zo'n certificering moet nemen. Want ik heb liever niet dat een pc naar de klote gaat door verkeerde voeding ^^

[ Voor 39% gewijzigd door Bad Company. op 11-11-2013 18:38 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Er wordt gewoon vriendelijk advies gegeven door een lid die altijd prima advies geeft en ik nog niet heb kunnen betrappen op onzin. Dat je dat direct de wind in slaat maakt jou niet populair. Ook ik snap jouw keuze voor een oude Nvidia niet. Voor iets meer heb je gewoon een betere kaart. Niet omdat het AMD is, maar omdat ie beter is.

Enfin, neem een M12 520w, dat ding is geweldig. Anders kun je nog een Gold of platinum nemen van Seasonic.

People as things, that’s where it starts.

• Bad Company.
VasZaitsev schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:43:
Er wordt gewoon vriendelijk advies gegeven door een lid die altijd prima advies geeft en ik nog niet heb kunnen betrappen op onzin. Dat je dat direct de wind in slaat maakt jou niet populair. Ook ik snap jouw keuze voor een oude Nvidia niet. Voor iets meer heb je gewoon een betere kaart. Niet omdat het AMD is, maar omdat ie beter is.
Ik snap inmiddels dat ik een fout heb begaan en ondoordacht heb geantwoord (die ene keer). Dat je me daar op wijst vind ik oké maar er waren er al twee eerder en ik meen toch te hebben vermeld dat het een erg ongelukkig geformuleerd bericht was.
Ik heb niks tegen AMD maar ik heb weloverwogen voor deze setting gekozen en ben (helaas voor AMD) niet van plan deze setting te wijzigen. Misschien een volgende pc.
VasZaitsev schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:43:
Enfin, neem een M12 520w, dat ding is geweldig. Anders kun je nog een Gold of platinum nemen van Seasonic.
Ik geloof dat hij inderdaad wel goed is gezien wat er hier al over word gemeld en wat de 23 mensen voor scores hebben gegeven. Ik zal nog even verder kijken maar het begint inderdaad wel tijd te worden om te kiezen.
Pagina: 1