Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Via de website van google contacts kun je 'opmerkingen 'toevoegen' aan je contacten, dingen die niet in één van de andere hokjes passen. Maar deze krijg ik niet te zien in mijn lijst met contacten op mijn telefoon. Is er een manier waarop dit toch zichtbaar wordt? Ik kan in de opties niets vinden hierover helaas.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Orian schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:22:
Via de website van google contacts kun je 'opmerkingen 'toevoegen' aan je contacten, dingen die niet in één van de andere hokjes passen. Maar deze krijg ik niet te zien in mijn lijst met contacten op mijn telefoon. Is er een manier waarop dit toch zichtbaar wordt? Ik kan in de opties niets vinden hierover helaas.
Met zowel de standaard AOSP dialer dan wel ExDialer zie ik deze prima erbij staan...

Nickname does not reflect reality

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:21
Orian schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:22:
Auto-sync al aangezet danwel handmatig gesynchroniseerd?

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bedankt voor de reacties! Ik zie nu opeens dat het er wel bijstaat. Apart, eerst niet, terwijl andere dingen al wel geupdate/gesynced waren...