Ik heb een search gedaan en vond geen gerelateerd topic. Als ik er over gekeken heb mag je best een link plaatsennaar de oplossing ipv alles opnieuw te typen. 
Ik draai dus Windows 8 (OEM, 64bit). APU = AMD A8-5500
Omdat ik de pc als htpc wil gebruiken heb ik de Realtek audio drivers verwijderd.
Net daarvoor kreeg ik meldingen van MediaPortal dat voor verschillende add-ons updates beschikbaar zijn. Die heb ik dus geïnstalleerd.
Sinds (dus na de installatie EN het verwijderen van de Realtek drivers) krijg ik op onregelmatige basis BSOD's met de melding: BAD_POOL_HEADER
Er kwam eerst een andere melding: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Die verdween na 2 automatische reboots en werd vervangen door de BAD_POOL_HEADER error.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik draai dus Windows 8 (OEM, 64bit). APU = AMD A8-5500
Omdat ik de pc als htpc wil gebruiken heb ik de Realtek audio drivers verwijderd.
Net daarvoor kreeg ik meldingen van MediaPortal dat voor verschillende add-ons updates beschikbaar zijn. Die heb ik dus geïnstalleerd.
Sinds (dus na de installatie EN het verwijderen van de Realtek drivers) krijg ik op onregelmatige basis BSOD's met de melding: BAD_POOL_HEADER
Er kwam eerst een andere melding: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Die verdween na 2 automatische reboots en werd vervangen door de BAD_POOL_HEADER error.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?