Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

pc functioneerd niet meer na willekeurige driver install

Pagina: 1
Acties:

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:01
Hallo,

niet helemaal zeker in welk topic dit past, als niet goed is kan die eventueel verplaatst worden:
Het gaat om het volgende:

Ik heb een vreemd probleem. Sinds gisteren roept mijn pc bij het opstarten ineens dat windows niet correct geladen kan worden en schakelt dan over op 'systeem herstellen'. Hij blijft echter vervolgens oneindig hangen in deze status. Kom met geen mogelijkheid in windows.
Uit nood toen windows 8 maar opnieuw geinstalleerd, dan doet de pc weer normaal met opstarten etc. Echter zodra ik maar 1 driver installeer treed het probleem opnieuw op. Maakt niet uit of dit een moederbord driver of videodriver is. (heb chipset drivers, en 2 verschillende videodrivers geprobeerd). Zodra dus een van die drivers er weer opstaat is het issue er weer, maakt niet uit welke.

Iemand enig idee wat dit in godesnaam kan zijn?

Systeem:
Gtx770 asus
H87m plus moederbord ook asus
Xfx core edition 650w voeding
Intel i5 4670
Crucial balistix tactical 16g
Samsung 840 512g

• breagor
  • Laatst online: 14:01
Mhh ok, heeft niets met de drivers te maken....ook na alleen een verse windows installatie wordt dit gedrag vertoont....denk de SSD naar zijn grootje?? Kan wi dows wel probleemloos installeren..dat kan ik dan weer niet matchen....als er ideeen zijn hoor ik het graag :-)

• Umbrah
  • Laatst online: 13:12

Umbrah

The Incredible MapMan

Joekel van een SSD zeg! Ik zou eens beginnen met de standaard tests, hoe is het ram er aan toe? Wat is de smart readout van je opslag? Zijn de componenten nog wel stabiel in een andere machine? Is de voeding gezond?

[ Voor 5% gewijzigd door Umbrah op 10-11-2013 20:13 ]