Hoi hoi,
Ik wil graag zelf een pc samenstellen omdat de oude inmiddels alweer 4 jaar oud is en moeite heb met de nieuwe games en multitasken. Ik gebruik als beeldscherm mijn led Samsung tv, hd ready en home cinema set.
Met de pc wil ik komende 2 jaar nieuwe games kunnen spelen, tegen die tijd kan ik er een nieuwe videokaart inzetten dacht ik zelf. Speel graag crysis3 bijv, battlefield, Eve enz. downloaden, mail enz
Systeem mag ong €800 kosten
Heb nog een WD Blue WD10EZEX, 1TB, die ik meeneem voor de opslag.
Toetsenbord/muis. Win7.
Heb ook een Asus GTX650-DC-1GD5 maar lees hier in dit mooie forum dat dat te weinig is om redelijk te kunnen gamen. Hoewel ik crysis3 speel op mijn oude videokaart, wat redelijk gaat.
In de lijst staat wat ik denk nodig te hebben. Ik ga niet OC. Heb ook al gekeken bij de best buy advies en desktop aankoopadvies, heb ik al veel aan gehad!
Liefst MSI omdat ik daar veel goeie recensies van lees met prijs/kwaliteit.
Ik wil graag een atx kast, redelijk stil en zuinig. En misschien een betere TV 40inch (suggesties?)
Ik hoop dat ik aan alle DAA voorwaarden heb voldaan en wil graag jullie mening over de samenstelling.
Alvast hartelijk bedankt, Remko
Ik wil graag zelf een pc samenstellen omdat de oude inmiddels alweer 4 jaar oud is en moeite heb met de nieuwe games en multitasken. Ik gebruik als beeldscherm mijn led Samsung tv, hd ready en home cinema set.
Met de pc wil ik komende 2 jaar nieuwe games kunnen spelen, tegen die tijd kan ik er een nieuwe videokaart inzetten dacht ik zelf. Speel graag crysis3 bijv, battlefield, Eve enz. downloaden, mail enz
Systeem mag ong €800 kosten
Heb nog een WD Blue WD10EZEX, 1TB, die ik meeneem voor de opslag.
Toetsenbord/muis. Win7.
Heb ook een Asus GTX650-DC-1GD5 maar lees hier in dit mooie forum dat dat te weinig is om redelijk te kunnen gamen. Hoewel ik crysis3 speel op mijn oude videokaart, wat redelijk gaat.
In de lijst staat wat ik denk nodig te hebben. Ik ga niet OC. Heb ook al gekeken bij de best buy advies en desktop aankoopadvies, heb ik al veel aan gehad!
Liefst MSI omdat ik daar veel goeie recensies van lees met prijs/kwaliteit.
Ik wil graag een atx kast, redelijk stil en zuinig. En misschien een betere TV 40inch (suggesties?)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 187,80 | € 187,80 |
| 1 | MSI Z87-G41 PC Mate | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 223,90 | € 223,90 |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Gelid Solutions Silent 14, 140mm | € 5,20 | € 5,20 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Lite-On IHAS124-04 Zwart | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 500W | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 79,99 | € 79,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 783,67 | |
Ik hoop dat ik aan alle DAA voorwaarden heb voldaan en wil graag jullie mening over de samenstelling.
Alvast hartelijk bedankt, Remko