Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonC96
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Galaxy S3. Mijn telefoon deed plots niks meer, alleen nog maar beeld in de downloadmode, waar productname leef is. Normaal booten/recovery krijg ik een scherm met witte ruis. Na van alles opgezocht te hebben 95% zeker dat het het welbekende SDS is. Naar gemaild te hebben met Samsung, kreeg ik te horen dat ik of langs een service center kon gaan, wat ik al gedaan had maar deze konden mij ook niet helpen aangezien te telefoon 2e hands is en geen aankoopbon aanwezig, of de telefoon zelf opsturen via gsmrepareren.nl. Om mijn vermoeden te controleren het toestel opgestuurd via gsmrepareren.nl(Solid Vision). Na een dikke week kreeg ik een prijsopgave van Teleplan? ik kon mijn toestel laten repareren voor 180euro, het scherm bleek stuk te zijn(???). Ik ging er niet mee akkoord en kreeg mijn toestel terug, met inderdaad een kapot scherm dat voor het opsturen nog heel was. Ik goedgelovig een nieuw scherm besteld en gemonteerd in de hoop dat het dan toch het scherm was, maar het probleem, zoals verwacht, bleef nog steeds aanwezig. Telefoon doet nog steeds niks behalve witte ruis bij het insteken van de lader, normaal aanzetten en booten in recovery. Ondertussen mijn telefoon al hier en op andere sites te koop gezet als defect toestel met splinternieuw scherm of voor iemand die losse onderdelen nodig heeft. Maar mijn vraag, wat kan ik het beste doen? Ik begrijp totaal niet hoe Teleplan erbij komt dat mijn scherm kapot is en als zij het zouden maken mijn toestel wel zou functioneren?
Iemand misschien een dergelijk probleem?