Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig bij verwijderen google redirect, snap.do, dosearc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Sinds afgelopen woensdag veel problemen met computer.
Woensdag begonnen met Conduit en Dosearches, zover ik weet heb ik deze zelf kunnen verwijderen, maar wil ik graag met jullie checken of dat echt zo is (ik ben niet heel erg IT technisch). Daarna Snap do iedere keer actief (volgens mij nu ook verwijderd) en nu sinds gisteren ook Google Redirect (https://www.google.nl/?gws_rd=cr&ei=yIB ... 0AWsroHoBg), waardoor continue IE vastloopt tot zelfs groene schermen aan toe. Ik krijg de homepage niet veranderd en iedere keer komt bovenstaande weer terug.

Kunnen jullie mij helpen?
Spyhunter heb ik reeds laten lopen en heeft 264 infecties gedetecteerd en heb ik zelf verwijderd. Bovenstaande komt nog wel steeds terug.
HULP NODIG!

Alvast bedankt!

groet, Tino

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

CSA >> schopje naar beveiliging en virussen

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Download ADWCleaner. Alvorens je deze laat draaien sluit andere andere programma's af want nadat hij de gevonden items gaat verwijderen start je pc opnieuw op.
Daarnaast kan ik je adviseren om MBAM te downloaden, installeren, updaten en een volledige scan te doen.
Om de laatste zooi van je pc te verwijderen kan je ook de tool Junkware Removal Tool draaien. Let wel op! Deze tool leegt na het einde ook je eventlogs.

En om het plaatje helemaal compleet te maken, update je antivirus scanner naar de laatste definities, en laat deze ook een volledige scan uitvoeren.

/edit
Post even als je wilt de gevonden items (de logs) hier.

[ Voor 4% gewijzigd door LnC op 11-11-2013 12:34 ]