Inventaris; handmatige sortering?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:55
Ik zou graag zien dat het mogelijk wordt om de items in je inventaris handmatig te kunnen sorteren.

Hoe ik de items wil sorteren zou ik eventueel via Toevoegdatum kunnen doen maar als ik dan iets wil toevoegen moet ik de hele lijst opnieuw invoeren wat niet wenselijk is.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Leuke feature voor als we het eens gaan updaten. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:55
Beetje late kick, maar het handmatig sorteren van gehele lijsten (itt onderdelen in een lijst) zou hier ook mooi bij passen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ruim twee jaar later maar eens een bumpje aan deze feature. Recentelijk beter gaan bijhouden wat hier allemaal ligt en is gepasseerd, hele inventaris feature bevalt wat dat betreft prima. Echter met een flink aantal inventarissen (niet alle producten zijn aan een build te koppelen, dus per productcategorie sorteren werkt dan prettig) wordt het een flinke lijst, die tevens op chronologische volgorde wordt gepresenteerd. Aka: een zooitje.

Kunnen verschuiven welke inventaris waar staat zou perfect zijn, al lijkt zelfs op volgorde van alfabet al een flinke upgrade :D

/status? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterval
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-12-2024
Dit zou ik ook heel erg graag willen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:42

jdh009

FP ProMod
Sluit ik me ook bij aan :)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Inventarissen en wenslijsten aanpassen is op dit moment eigenlijk geen doen vanwege oude code en nodeloos complexe functionaliteit die we liever door iets veel eenvoudigers willen ontvangen. Momenteel heeft dat echter geen prio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op 't lijstje dus voor tijdens de refactor aan functies mee te nemen/te implementeren. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energya
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 16:35
+1 wat mij betreft, hoe meer ik met de inventaris feature werk, hoe meer ik ook merk dat ik dit wel zou willen.

There are 10 kinds of people in the world: Those who don't understand binary, those who do and those who didn't expect this joke to be in ternary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 00:13
+1. Volgens mij staat de laatst aangepaste lijst nu bovenaan.

Ik zou het liever alfabetisch zien zodat we evt met de titel de volgorde kunnen manipuleren, of nog beter inderdaad handmatig drag & drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Ik gooi gewoon even schaamteloos een bump hiero :*)
Pagina: 1