Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dell Inspiron 1720 blijft hangen bij het Dell Logo.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb een vrij oude Dell 1720 (ongeveer 6 jaar), op zich werkte het altijd wel prima. Poosje geleden was de adapterkabel kapot gegaan waardoor de accu niet oplaadde en de laptop op 6x multiplier draaide in plaats van 11x. Dat is nu gefixed en ik heb er 1x2GB geheugen (nu dus 3GB) ingezet en een SSD schijf met een verse Win7 installatie.

Nu heb ik er gister nog eens 2GB bij gedaan, maar als ik nu de laptop aanzet blijft die hangen bij het Dell logo.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mKHbYh6.jpg

Toen ik de eerste 2GB geheugen er in zette had ik dit probleem ook, maar na 5 keer booten geen last meer van. Onderhand heb ik beide reepjes geheugen er uit gehaald en opnieuw in gedaan, met/zonder batterij opgestart en de HDD er uit gehaald, maar niets helpt.

Heeft iemand anders nog een idee wat ik kan doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou een kijken of je ze er wel diep genoeg indrukt
heb je ook 1 bankje geprobeert zonder de andere ? en visa versa?

[ Voor 19% gewijzigd door Fish op 10-11-2013 10:53 ]

Iperf

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hm, ik heb nu beide bankjes vervangen door de 1gb versie en de laptop start weer goed op. Dat is in ieder geval mooi, nu de andere bankjes weer testen.

Het lijkt er op dat die niet opstart met 2x2GB geheugen, beide 2GB reepjes werken apart goed, maar samen werken ze niet :/ Terwijl dat gister wel zo was.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 10-11-2013 11:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps