Alle proemn in n drek
Maar dat zijn beta drivers... Niet dat dat wat uitmaakt, maar je hebt altijd mensen die alleen de officiele release willen hebbenOp woensdag 06 juni 2001 22:03 schreef Bierkameel het volgende:
Ik zie hier net dat 12.60 al uit is.
dus maak ik nu melding van het feit dat er eindelijk weer eens nieuwe officiele drivers uit zijn
Verwijderd
Weet iemand misschien een mirror of een FTP waar ik ze wel kan downen?
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Verwijderd
Merkwaardig genoeg heb ik heel weinig problemen gehad met de refresh rate in W2K.Op woensdag 06 juni 2001 23:42 schreef stealth het volgende:
Ben um aan het downen, weet iemand al of die verotte win2k 75hz bug eruit is??
Ik gebruik gewoon NVRefFix. Je kan het hier downen:
http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/
Draai nu trouwens op de 7.59 WHQL drivers.
En graag een mirror van zowel de Win9X als W2K drivers. Weet iemand ook trouwens waar die stereo drivers voor dienen voor Win9X
Daarmee werkte echt niets meer fatsoenlijk
De vos loopt door het bos.
Maareh vreemd dat deze officiële drivers gewoon een overduidelijke dikke bug bevatten.
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
loopt rockstable hier
eerst crashte hij altijd nu loopt ie als een zonnetje!
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Dit zegt rivastation:Release Highlights for v12.41:
First full DirectX ® 8 driver for all NVIDIA products, supporting GeForce3's nfiniteFX engine - full Pixel and Vertex Shader support for DirectX 8 and OpenGL ®.
NVIDIA 3D Stereo, the best consumer 3D solution available
AMD ® Athlon Processor and Intel ® Pentium ® 4 Processor optimizations
Improved TwinView interface
Detonator 3 release 12.41 offers the following:
Significant performance optimizations in professional applications for our Quadro family of workstation solutions resulting in:
Improvements of up to 31% as measured by CATIA Solutions magazines CATbench2000 benchmark
Improvements up to 54% in SPECviewperf scores
Improvements of up to 17% in 2D performance in business benchmarks
Additional new features for our Quadro family of workstation solutions, including:
The addition of quad-buffered stereo support, for flicker-free viewing of professional 3D applications
Support for Windows® XP, Microsofts next-generation operating system
Download: NVIDIA Drivers Page
Niet op voorraad.
nVmaxOp donderdag 07 juni 2001 12:15 schreef testcase het volgende:
Mijn Coolbits regedit levert geen resultaat meer op bij deze drivers (geen instelmogelijkheden meer voor klok- en mem-speed, enz.). Iemand een suggestie/oplossing? TIA.
Verwijderd
Heeft iemand onder deze drivers in win2k al de twinview aan de praat gekregen?
Ik ben benieuwd...mij is het nog niet gelukt ondanks Improved TwinView interface ...:?
PIII 800@804 Mhz
Je kunt ze wel instellen vanuit nVmax... En heeft meer opties dan standaardstuff van nVidia nog ook...Op donderdag 07 juni 2001 14:16 schreef sub-zero het volgende:
[..]
nee met nvmax krijg ik ze ook niet meer aan
Verwijderd
Verwijderd
Dus terug naar de 6.5
volges mij heb je nog gewoon een beta gepost ofzo, want bij advanced options kan ik helemaal niks instellen......dit zal toch in een officiele driver wel moeten kunnen....
PIII 800@804 Mhz
En stereo drivers werken dus op TNT en hoger, dus NIET alleen voor GF3.
Die-hard Brexiteer
diegene die in die link gegeven zijn werken klote....zijn gewoon precies hetzelfde als de 12.60 beta........bij advanced is er niks bij mij, kan niks instellen, en de ftp van nvidia is pleiteOp donderdag 07 juni 2001 15:41 schreef DMaarten het volgende:
Hoe werken ze op een GeForce 2 MX?
PIII 800@804 Mhz
deze komen van de site van nvidia, dus ja, moeten wel de goede zijn.Op donderdag 07 juni 2001 15:25 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
volges mij heb je nog gewoon een beta gepost ofzo, want bij advanced options kan ik helemaal niks instellen......dit zal toch in een officiele driver wel moeten kunnen....
ps bij mij werken ze ook niet goed, eerste blauwe scherm in maanden. zijn er dus al af.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
wat bedoel je ?Op donderdag 07 juni 2001 15:54 schreef bwe het volgende:
[..]
AUW! gamer, wat heb jij in de tuin liggen?
een T1 pijp?
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
is kabelverbinding, maar heb ze op mijn webspace gezet.
ben er content van, behalve van de limiet die ze me opleggen.
2 gb upstream, 8 gb down.
[edit] 8 mb---> 8 gb [edit]
Verwijderd
<edit> zelfs op een nvidia reference gts2 card lopen die dingen brak brakker brakst
Verwijderd
mijn top is geloof ik 16 gb in 1 maand...
maar de strekking is dat ik ze beter niet kan installeren?
8mb is inderdaad veel te weinig..Op donderdag 07 juni 2001 16:00 schreef gamertothemax het volgende:
is kabelverbinding, maar heb ze op mijn webspace gezet.
ben er content van, behalve van de limiet die ze me opleggen.
2 gb upstream, 8 mb down.
bij het terug gaan naar desktop had ik dit blauwe scherm en reboot automatisch.
voor mij hoeven ze niet meer.
is al hersteld, moet toch echt leren mijn toetsenbord gebruiken.Op donderdag 07 juni 2001 16:15 schreef The Fox het volgende:
[..]
8mb is inderdaad veel te weinig..
Verwijderd
tijd om een briefje te tikken,
bij planet is het '30720 MB fair consumption policy ', is dus 4 x zoveel!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
kan niet vinden......:'(
nieuwe drivers NOT
nu werkt mijn tv-out niet meer
ik heb een gforce 2 MX tv-out
fijne drivers hoor, kreeg gelijk weer last
van artifacts
ben weer teruggegaan naar 10.80
Verwijderd
Lekker instabiel, ik ga ook weer terug
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Zo te zien optimaliseren deze drivers meerOp donderdag 07 juni 2001 13:50 schreef edward2 het volgende:
Detonator 3 release 12.41 offers the following:
Significant performance optimizations in professional applications for our Quadro family of workstation solutions resulting in:
Improvements of up to 31% as measured by CATIA Solutions magazines CATbench2000 benchmark
Improvements up to 54% in SPECviewperf scores
Improvements of up to 17% in 2D performance in business benchmarks
Additional new features for our Quadro family of workstation solutions, including:
The addition of quad-buffered stereo support, for flicker-free viewing of professional 3D applications
Support for Windows® XP, Microsofts next-generation operating system
de Quadro-kaarten dan de Geforce plankjes.
Verwijderd
gelukkig dat ik de 6.5 nog op mn schijf had
PIII 800@804 Mhz
Was dat de officiele versie voor deze versie ? Zoja, zou je die dan naar me toe kunnen sturen, want ik krijg nou geen opengl support meerOp vrijdag 08 juni 2001 21:48 schreef ViperGTS het volgende:
gelukkig dat ik de 6.5 nog op mn schijf had
Verwijderd
Kijk.Op woensdag 06 juni 2001 23:42 schreef stealth het volgende:
Ben um aan het downen, weet iemand al of die verotte win2k 75hz bug eruit is??
Dat is nou interresant.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 6.31 en 6.47 nog op mijn schijf staan 6.47 zijn de beste en meest stabiele die ik ooit geprobeerd heb, dus als je die wil roep maarOp vrijdag 08 juni 2001 22:25 schreef zwik het volgende:
[..]
Was dat de officiele versie voor deze versie ? Zoja, zou je die dan naar me toe kunnen sturen, want ik krijg nou geen opengl support meer.Zo nee jammer voor mij.
hier hebben ze benchmarks met die nieuwe drivers
ik heb ze proberen te emailen, maar met hotmail kan ik geen 2 mb versturenOp vrijdag 08 juni 2001 22:25 schreef zwik het volgende:
[..]
Was dat de officiele versie voor deze versie ? Zoja, zou je die dan naar me toe kunnen sturen, want ik krijg nou geen opengl support meer.Zo nee jammer voor mij.
jammer dat ik geen @home adres meer heb,
misschien als niemand anders ze meer heeft kan ik ze uploaden.......maar dan moet je wachten tot morgen want het is nu al laat namelijk......
edit: het is de officiele ja
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
http://home.wanadoo.nl/karel.kaas/w2k-650.zip
http://home.wanadoo.nl/karel.kaas/w9x-650.zip
Edit: vaag dat bij mij de links het niet doen, maar ze staan er echt.
Edit2: rechtermuisklik en 'save as'werkt wel bij mij
suc6 ermee!
Verwijderd
Microsoft Windows Update - providing critical updates, security fixes, and sof
The Microsoft Windows Update Consumer site provides critical updates, security fixes, software downloads, and Microsoft Windows Hardware Quality Lab...
zoiets ?
Dus ze moeten gewoon werken, maar ja je kent microsoft, daar moeten meer dingen wel werken
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
ging er in vergelijking met de 10.80 drivers wel 200 puntjes op vooruit in 3DMark 2001.
Maar...waar is de overklok functie gebleven?
Tja eigenlijk vindt ik die 6.50 versie ook wel het "handigst", alleen jammer dat Speed Busters dan flitsen gaat vertonen in het beeld..
Grtz....
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Verwijderd
op deze site staan altijd al snel de nieuwe drivers:
http://www.the-ctrl-alt-del.com/Drivers.htm
Verwijderd
Ik heb echt al alles geprobeerd maar tijdens booten van Win2k (zie topic Geforce 2 MX + Win2k pro + Det 3 12.41 = Probleem? ) loopt ie gewoon vast.
Ik ben er echt nog steeds niet uit wat het nou is en heb natuurlijk geen zin om de hele boel te gaan lopen formatteren
Verwijderd
Verwijderd
MX loopt nu weer stabiel op 190/195 zonder actieve koeling
Ik kan moeilijk begrijpen dat mensen problemen met deze driver hebben, draaide bij mij in een keer perfect, onder winME dan wel, heb nog geen 2K. kan me ook slecht voorstellen dat nvidia officieel een driver uitbrengt zonder m eerst getest te hebben
Mart
Verwijderd
ik heb nou ipv 72 fps bij cs 99 fps
dus ik hou deze drivers mooi