Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het cuteheids-offensief van Microsoft voor IE11

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

• Yalden
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Iemand bij Microsoft heeft blijkbaar verzonnen dat het een goed idee zou zijn de Hearts & Minds te gaan veroveren met een cuteheids-offensief...

Om te beginnen met een (in mijn ogen) hele goede vervanging voor Angry Birds; Contre Jour

En hier vind je Contre Jour, het spel (Ik geloof dat je er IE10 of IE11 voor nodig hebt, maar het werkt in ieder geval ook goed zonder touch...)

Dan voor de Anime-fans die niet vies zijn van Microsoft, een nieuwe heldin; Inori Aizawa

En dan nog:

www.BrowserYouLovedToHate.com

I'm impressed (maar dat was ik eerlijk gezegd al)...

[Voor 23% gewijzigd door Yalden op 10-11-2013 04:51]

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 15:42
Eerlijk gezegd is het mij een raadsel wat je met dit topic wil bereiken? Ik zie geen vraag en ook geen enkele discussiewaarde in dit topic.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True