Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461446

Topicstarter
Hallo,

ik heb een samsung galaxy s 4 en zit bij ''Hi''.

Ik ben mijn code (vergrendelcode, weet niet precies hoe je het noemt) vergeten.

Dus niet de code bij het opstarten de 4 cijfers. Maar op een gegeven moment gaat je telefoon na een bepaald aantal secondes op toetsenblokkering.

Normaal moest ik met me vinger over het scherm heen vegen, en was de telefoon weer ontgrendeld.
Nu heb ik sinds kort dat ik als extra veiligheid, ook nog een zelfbedachte code in moet voeren.

Nou ben ik die code vergeten, en kan ik dus helemaal niks. Geen berichtjes lezen of op internet etc. (eigenlijk alles) Alleen als ik gebeld word kan ik opnemen, meer niet.

Ik heb de hele avond, urenlang naar een oplossing gezocht, om me code te achterhalen of een andere oplossing zodat ik me telefoon weer normaal kan gebruiken.

Na uren verschillende dingen hebben uitgeprobeerd, van info die ik op google kon vinden, heeft uiteindelijk niks geholpen. En zit ik nog steeds met het probleem dat ik hem niet kan ontgrendelen, omdat ik me wachtwoord nu niet weet.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met een oplossing, want ik kom er niet meer uit.

Alvast bedankt!

Mvg,

Kobra22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-05 13:05
http://www.phonenomena.co...lock-security-patternpin/

Zoals hier staat:
Gewoon 5 maal verkeerd doen, en dan kan je hem via je gekoppelde Google account resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-05 00:01
Inderdaad, als hij op een gegeven moment in de modus schiet dat je een bepaalde tijd moet wachten (bij mij de eerste keer 30 seconden) verschijnt er onderin beeld een knop "Patroon vergeten" of "Wachtwoord vergeten" en daar vul je je gebruikersnaam en wachtwoord van je Google (meestal Gmail account) in en je kunt het wachtwoord of patroon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben uren via me google account bezig geweest, en iedere keer dacht ik dat ik het bijna had opgelost.
Maar werkte weer een nieuwe code die ik had aangemaakt niet en nog heel veel andere dingen ook.

Ik heb me w8woord al meer dan 30x fout gedaan en heb al 6x 30sec moeten wachten,

Ik zal eve kijken of ik dan '''wachtwoord vergeten'' zie staan. op me telefoon dus? want dat is me niet opgevallen.

Ik zal eve kijken of het lukt. Ik heb niet veel verstand er van dus. Hopelijk lukt het.

Bedankt alvast voor deze snelle reacties! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het net 5x verkeerd gedaan, en kreeg weer 30 sec wachttijd.
Maar ik zie alleen staan: wacht 30sec en dan kan ik alleen op ok drukken meer zie ik niet.

Wat ik verder zie is: het woord: ''Noodoproep waar ik op kan klikken, wat altijd in beeld staat. en boven in beeld staan me berichtjes sms, en andere meldingen die ik dus niet kan openen?

Sorry zoals jullie al merken ben ik hier niet zo heel snel in, dus als iemand het stap voor stap kan uitleggen. ( En ook kan zeggen of het, of wel gedeelte, via de tel en wat via de laptop moet. Heel graag)

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 17:54

nhanssen

QVL is non-tweakers

Spec's PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Engels, is matig bij me, maar dat technische engels is helemaal niet me ding.

En het gaat veel te snel voor me als iemand stap voor stap kan uitleggen, hoe het moet.
Daar zou ik ontzettend mee geholpen worden. Nu doen jullie dat ook maar ik ben niet zo
snel met dit soort dingen, sorry!

Mvg,

Kobra22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie ook bij de uitleg, nood-nummer en password reset, maar ik heb die hele optie niet in beeld en heb het nu al 55 keer verkeerd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu ben ik weer terug bij af, ik zit op me laptop op me google-account.

Bij het onderdeel: applicatiespecifieke wachtwoorden. Daar staat: Geef een naam op om u te helpen onthouden voor welke applicatie dit wachtwoord is.

Ik doe als naam: barringmode (nl: blokkeerstand) ik neem aan dat je eigen naam kan verzinnen?
Dan komt die ingewikkelde code; die typ ik als eerst in op me tel, fout naturlijk.
Daarna typ ik: barringmode. ook fout. wat doe ik nou verkeerd? en me Tel is volgens mij niet helemaal goed geferiveerd, komt het daardoor? ik moet een code naar me tel sturen en die code, invoeren op me google-account. Maar het bericht met de bevestigingscode op me tel kan ik natuurlijk niet openen vanwege het niet kunnen deblokkeren van me scherm.

En dat komt doordat ik de me w8woorden niet werken omdat, me tel niet helemaal goed is geverifeerd, maar dat kan dus niet doordat ik niet kan blokkering opheffen/ontgrendelen van me scherm.

Snappen jullie wat ik bedoel? Of ben ik compleet verkeerd bezig?

Reacties/Oplossingen zijn meer dan welkom!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04 21:50
Zover ik het kan zien zijn er slechts 3 mogelijkheden.

1. Je hebt je telefoon gekoppeld aan je Google account en geverifieerd. Dan kan je op google.com/android/devicemanager je telefoon opnieuw locken met een nieuwe code.

2. Je hebt USB Debugging aan staan en de telefoon geroot. Dan is het mogelijk om met de ADB het wachtwoord te resetten (instructies in engels: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1409304)

3. Bespaar je de moeite en tijd (vooral op dit uur) en reset je telefoon naar factory defaults. Je bent dan wel bijna alles kwijt, maar het meeste wordt hersteld zodra je je Google account weer instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
http://getandroidstuff.co...reset-samsung-galaxy-s-4/

Telefoon leeg en ontgrendeld

ALLES is dan ERAF !

Maar de telefoon is wel weer bruikbaar

( NL )

http://translate.google.n...%20restart%20the%20device.

[ Voor 76% gewijzigd door FreshMaker op 10-11-2013 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
takkie.com > stap 2 snap ik slecht met al die afkortingen, ik heb nu me met de usb in me laptop. of wat bedoel je precies? ik ben een leek hierin dus leg het in kleutertaal uit a.u.b.

stap 3 snap ik zowiezo niet hoe kan ik resetten naar factory defaults zonder in te kunnen loggen? of kan dat dan ook weer ofzo via me laptop?

Stap 1 ben ik nu, en snap ik denk het meest. Hoe bedoel je precies locken met een nieuwe code?
Ik zie een plattegrond, me telefoongegevens denk ik? >> (GT-19etc geregistreerd 4 mei) bovenin het vakje zie je een pennetje en een refresh knop ofzo. en onderin zie ik, bellen knop en vergrendel en wissen instellen knop. Dus wat moet ik nu precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja maar ik wil niet alles eraf.

En wat ik hierboven typ klopt dat een beetje? Wat doe ik nou nog fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:41
Je kan het wel niet willen, maar als je geen root hebt gaat stap 2 van takkie niet werken. Aangezien je duidelijk niet heel veel af weet van telefoons lijkt me de kans dat je root hebt klein. Er moet, zoals ook in het bericht boven mij, toch echt een vraag komen te staan of je je code bent vergeten.

Als dat echt niet verschijnt, doe dan gewoon een factory reset zoals uitgelegd wordt in de link van FreshMaker.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie alleen emergency call staan.

Fabriek instellingen lukte net niet. Maar ik heb nog veel ongelezen whats app en smsjes die ik moet lezen.
Ben je dat dan ook kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Alles is alles... Kom op zeg, gebruik anders Google voor dit soort vragen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben nu al 15 uur bezig dus ook op google e.d. ben zelf ook niet blij hiermee, zit al van gistermiddag tot nu non stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
Het idee van zo'n code is dat een ander dan jijzelf niet bij je persoonlijke info en bestanden op je telefoon kan. Als je je code vergeet, heb je dus pech, tenzij je een uitweg hebt dmv het invoeren van je Google-account, maar die heb jij blijkbaar niet, of via adb met root, wat jij waarschijnlijk ook niet hebt.
Dus heb je behoorlijk pech dat je je eigen code niet onthouden hebt. Hopelijk leer je daarvan voor een volgende keer. Je enige opties zijn het terug herinneren van je code of helemaal opnieuw beginnen met een factory reset.
Voor de factory reset zul je waarschijnlijk bij het opstarten van je telefoon en bepaalde toetsencombinatie moeten gebruiken (ik dacht power, home en volume up). Sms-jes ben je kwijt, whatsappjes worden wel gesynchroniseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb wel een google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
Je krijgt die optie niet, zeg je. Dus is het geen optie om op die manier te unlocken.
In die link van FreshMaker staat ook hoe je met de hardware knoppen een factory reset kunt uitvoeren. Daarmee moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Deze video volgen. Je bent hierna wel al je gegevens kwijt.
Het meeste zal (hopelijk) via Google account teruggezet worden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=isCTxl0zCvI]

En zo is er vast nog wel meer te vinden op Youtube.

[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 10-11-2013 09:07 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij was ik via google-account aardig op weg, maar dan doe ik net denk klein dingetje verkeerd, waardoor het niet wil lukken.

Ik denk dat dit het is wat verkeerd gaat:

App-specifieke wachtwoorden. > dan moet ik naam opgeven bijv > samsungtelefoon

dan komt er een code en die toets ik in me telefoon alleen dan vergeet ik zeker nog wat dingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Dat is 2step verification, daar ga je niet je telefoon mee ontgrendelen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Heb je het al eens via Samsung Dive geprobeerd?
Dit werkt via je Samsung account als je tenminste de moeite hebt genomen om je daar aan te melden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat is adb met root? dan kan ik toch zorgen dat ik dat krijg en het daar mee doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Nee dat kan niet meer, want je kan niet in je telefoon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Je moet echt eens gaan lezen, er is hier al lang een link neergezet met wat dat inhoudt en onder andere ik heb je al gezegd dat de kans klein is dat jij hier iets mee kan. Doe gewoon een factory reset en je hebt alles met een uurtje er weer op staan. Dat had je toch 14 uur kunnen schelen .

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:55
Momus schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:15:
Nee dat kan niet meer, want je kan niet in je telefoon komen.
Mwah, dat weet ik niet zo zeker.

Als je via fastboot een custom recovery kan flashen, zodat je een root package kan flashen en je een build.prop flasht waarin adb aangezet is, kan je toch bij de telefoon komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nou niet alles... Sms is in ieder geval weg. En je weet niet wat er gesynchroniseerd werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
MoiZie schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:16:
[...]

Mwah, dat weet ik niet zo zeker.

Als je via fastboot een custom recovery kan flashen, zodat je een root package kan flashen en je een build.prop flasht waarin adb aangezet is, kan je toch bij de telefoon komen :)
Nou, als ik even teruglees in deze topic weet ik wel zeker dat dat deze snuiter niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Gij kunt toch via Kies eerst een backup maken van die dingen die je later wil terug zetten voor dat je gaat resetten.
Is dat geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is van een dergelijk bedenkelijk "helpdesk" niveau dat hij wordt gesloten. Via een goede zoekwebsite en/of de website van de fabrikant zijn alle antwoorden op je vragen te vinden. Het GoT forum is niet bedoeld om je stap voor stap op weg te helpen, eigen initiatief staat hoog in het vaandel op GoT.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.