Sinds kort heb ik via mijn synology nas een webserver draaiend, inclusief mail server. Gister besloot ik daar een domein ( http://tdmprojects.nl ) aan te hangen. Het domein is actief en functioneert ook. Wel te verstaan van buiten het netwerk, als ik vanuit mijn lokale pc naar mijn domein of externe IP surf kom ik op een foutmelding terecht:
Foutcode: ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED
De komt van chrome, IE11 geeft niks aan en Firefox loopt vrolijk vast.it
Als ik binnen mijn netwerk naar me Web server surf door het lokale IP in te typen werkt het wel. Dit is echter onwenselijk omdat ik op me mail server al me mail ontvang. Aangezien ik me laptop vaak buitens huis gebruik maar ook binnenshuis wil ik graag mijn domein naam kunnen gebruiken.
Mijn provider is UPC, als ik contact me hun helpdesk opneem krijgt de mevrouw/meneer hoofdpijn dus dat werkt niet. Ik vermoed dat het aan UPC ligt alleen kan ik niet vast stellen waaraan, hopelijk heeft een van jullie een idee zodat ik daarmee iets verder kom bij UPC.
Of is het ergens een configuratie fout?
Foutcode: ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED
De komt van chrome, IE11 geeft niks aan en Firefox loopt vrolijk vast.it
Als ik binnen mijn netwerk naar me Web server surf door het lokale IP in te typen werkt het wel. Dit is echter onwenselijk omdat ik op me mail server al me mail ontvang. Aangezien ik me laptop vaak buitens huis gebruik maar ook binnenshuis wil ik graag mijn domein naam kunnen gebruiken.
Mijn provider is UPC, als ik contact me hun helpdesk opneem krijgt de mevrouw/meneer hoofdpijn dus dat werkt niet. Ik vermoed dat het aan UPC ligt alleen kan ik niet vast stellen waaraan, hopelijk heeft een van jullie een idee zodat ik daarmee iets verder kom bij UPC.
Of is het ergens een configuratie fout?
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie