Wat denk je zelf? ik zou het niet doen de a7v heeft een kt133 chipset en de a7v133 een kt133a chipset, bovendien heeft de a7v133 een promise chip. Maar kortom het werkt niet en ik zou het niet proberen en waaarom zou je het eigenlijk doen?
kan wel, heb 't ook gedaan. Per ongeluk wel te verstaan, had de verkeerde file gedowned 
kan alleen niet zeggen dat ik veel verschil merkte...
kan alleen niet zeggen dat ik veel verschil merkte...
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Dat gaat wél sukkels. Ik had het gedaan maar het leverde me weinig snelheidswinst op. Bovendien crashte hij bij mij bij het afsluiten in windows: De lampjes en de hd's worden wel uitgeschakeld, maar de cpu cooler niet.
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Dan zal ik je nog eens iets strakkers vertellen, ik had op een gegeven moment een Asus A7pro, nieuw gekocht dus en daar zat een a7v bios in. Want toen ik de bios wilde flashen zei de biosflash dat er een verkeerd bios inzat. Op zich werkte het wel, maar ik had toch wel wat problemen. Kun je je voorstellen? Je koop een nieuw moederbord in een winkel, zit er een verkeerde bios op. Dat betekent dus dat ze er mee hebben zitten klooien.
Pagina: 1