Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Badkamer
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 15:22
Hallo tweakers,

Mijn huidige smartphone (sony xperia x10) is het aan het begeven, en het is tijd voor een nieuwe.
Doordat ik altijd mijn laptop bij mij heb, gebruik ik mijn smartphone niet bepaald intensief. Bellen, smsen, whatsappen en foto's maken is wat ik er 98% van de tijd mee doe. Het is dan ook niet meer dan logisch dat ik geen smartphone van over de 400 nieuw zoek.
De enige echte eisen zijn dus dat de camera goed moet zijn, de accu goed mee gaat en de prijs zo laag mogelijk. Natuurlijk is een mooi scherm/mooie cpu altijd ideaal, en ik ben ook het meest fan van android, maar als je een budget phone wil kan je niet alles hebben. :P

Alvast bedankt voor de hulp!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:22
Nexus 4 misschien.
Goed scherm, goede camera, snelle hardware en niet heel erg duur.
En als je iets beter wilt kun je voor de Nexus 5 gaan, die is 399€ en heeft een nog mooier scherm, camera, betere hardware etc..

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Nokia N8, handsdown. Wel alleen tweedehands te krijgen, maar geweldige camera en xenon flitser, Symbian is een oud maar prima en soepel besturingssysteem [met whatsapp] en vrij stevig gebouwd.

Die camera is waarschijnlijk beter dan wat je nu kan krijgen op 99% van de smartphones. Goede lens, goede sensor, xenon flitser.

People as things, that’s where it starts.

• Badkamer
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 15:22
Bedankt voor de tips.

De nexus zat ik zelf ook naar te kijken. Vooral dat ze geen skin hebben in de software vind ik een toppunt.
Maar helaas blijven ze wel redelijk prijzig.

De nokia N8 klinkt erg goed, maar dan moet ik hem wel 2e hands zien te regelen. Het enige probleem is dat ik iets heb tegen symbian, maar dat is misschien onterrecht.

Ik hoop op nog wat meer tips. :)

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:25

sHELL

VR "connoisseur"

Advies van uit het Samsung fanboy kamp.
Een Galaxy S3 gaat tegenwoordig voor ongeveer 300 euro over de toonbank en de camera doet het redelijk goed. (tweede hands trouwens ook een enorm aanbod tussen de 200 en 300 euro) S3 was voor een lange tijd een populair toestel, dus makelijk spareparts en onderdelen voor te krijgen.

Als de batterij een issue is dan zou je nog altijd een 3000mAh accu in kunnen doen.

Of een meer prijs technish vergelijkbare telefoon met wat je nu hebt zou ik zeggen een Galaxy S II Plus (net over de 200 euro)

---update---
Vergeet bijna te vermelden dat de Galaxy S3 natuurlijk nog steeds updates krijgt, lijkt er op dat we Android 4.3 krijgen voor het einde van het jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door sHELL op 10-11-2013 20:42 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Of een Samsung Galaxy S4 mini. Zelfde formaat als de X10 en heeft een Snapdragon als CPU
Pagina: 1