Ik wil bf4 graag op medium kunnen draaien. Alles daarboven is n atuurlijk mooi meegenomen. Bf3 op medium lukte net niet op deze configuratie dus ik dacht: dat moet op bf4 wel lukken mits een upgrade. Die upgrade kwam er in de vorm van een HD 6570 van sapphire. Op zich geen hardcore gaming kaart, maar it does the job well, gezien ik in mijn kast geen ruimte heb voor die gigantische kaarten van tegenwoordig.
Ik heb nu bij bf4 echter problemen op LOW. En ik denk dat mijn processor hierbij de grote bottleneck is. Een AMD apu a6 6400k lijkt er voor te zorgen dat bf4 stottert. ICM een 4gb sleufje 1833 mhz geheugen lijkt hij het niet te trekken. Klopt dit? Is dit echt een dermate zwakke processor? En waar zou ik naar toe moeten gaan om toch richting high/medium (zonder aa) te gaan?
Ik heb nu bij bf4 echter problemen op LOW. En ik denk dat mijn processor hierbij de grote bottleneck is. Een AMD apu a6 6400k lijkt er voor te zorgen dat bf4 stottert. ICM een 4gb sleufje 1833 mhz geheugen lijkt hij het niet te trekken. Klopt dit? Is dit echt een dermate zwakke processor? En waar zou ik naar toe moeten gaan om toch richting high/medium (zonder aa) te gaan?
Consultant - Autogek