[Carkit] Audi Concert II en iPhone 5s

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Na al een lange tijd op internet naar info te hebben gezocht omtrent de Audi Concert II radio/cd wisselaar en de compatibiliteit met bepaalde car kits, ben ik uiteindelijk toch hier terecht gekomen in de hoop dat iemand kan helpen.

De situatie:
Ik heb een Audi Concert II radio/cd wisselaar. Nu zou ik graag een car kit eraan verbinden, zodat al het geluid van mijn telefoon (bellen en muziek) via de geluidsinstallatie te horen is. In het geval van muziek zou ik graag mijn knopjes op het stuur willen gebruiken om van track te wisselen.

De vraag:
Bestaat er een car kit die aan bovenstaande eisen voldoet en feilloos werkt met een iPhone 5(s)?

Ik heb de Denison Gateway 100 gevonden, maar helaas werkt die alleen icm een adapter met een iPhone 5(s). Enige input zou erg op prijs worden gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:28

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kijk eens bij parrot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Jup, parrot mki 9000 + de parrot unika. daarmee kun je stuurbediening gebruiken op de mki 9000 en daarmee kun je muziek luisteren/bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Thnx voor de reacties, de parrot mki 9000 ziet er idd erg bekwaam uit! Echter zie ik dat de parrot unika alleen dient voor stuurbediening? Ik zou graag de Audi stuurbediening willen gebruiken, maar ik vermoed dat dat dus niet werkt als parrot met zijn eigen knopjes aan komt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:28

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alleen dient voor stuurbediening? Dat wil je toch?

Je koopt een carkit van parrot, die unika is de interface tussen Audi en parrot.

[ Voor 45% gewijzigd door MikeyMan op 10-11-2013 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46
Anders een kufatec Fiscon een optie. Volledig weggewerkt. Werkt met stuurwiel. Namen in het scherm tussen de tellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:38

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Vergeet overigens niet je type audi goed te controleren. Het kan zijn dat je net een andere kabel moet hebben als je niet oplet. Over het algemeen komt het redelijk overheen. Fiscon is inderdaad de betere optie aangezien die goed aansluit. Probeer anders ook even bij audiwereld advies in te winnen. Zij doen veel inbouw werkzaamheden en hebben goede contacten en goed inzicht in hoe ze eea het beste kunnen realiseren.

*empty*

Pagina: 1