Toon posts:

Internet tussen de 0 en de 80 kbps?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen die dit lezen en mij hopelijk helpen,
Wij hebben een probleem met het internet thuis. De internet snelheden schommelen namelijk tussen de 0 en de 80 kbps, met af en toe een sprongetje naar 256 kbps, maar over het algemeen in een soort patroon, van 0 naar 32/80, naar nul, naar 32/80, etc. Het rare is alleen, ik kan wel normale skype gesprekken voeren, maar een webpagina laden lukt niet (browser opstarten wel), en het is alleen op mijn account. Op een ander account kunnen we gewoon op het internet (zo heb ik dit gestuurd), maar alsnog maar met snelheden van 1-2,5 mbps, terwijl we een 16 mb internet abbonemment hebben (jammer genoeg wel van telfort...).
We hebben geen idee hoe ik dit kan oplossen, zou iemand ons kunnen helpen? :C
Alvast bedankt,
Jasper

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Virusscanner draaien? Want veel anders kan het niet zijn denk ik. Trouwens je haalt toch netjes je 16Mbit? Dus daar heb je niets over te klagen.

[ Voor 37% gewijzigd door Megamind op 09-11-2013 19:41 ]

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 08:41
Browser resetten naar default settings? Andere browser werkt wel?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

als het echt aan je account ligt, ligt het aan de software. Wellicht redirect eeen stukje malware/ antivurs scanner al het verkeer via een proxy ofzo.

Scannen/resetten /browser wisselen.

en ook de router goed controleren/resetten.

[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 09-11-2013 19:56 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Geen van deze mogelijkheden heeft gewerkt, Norton heeft niks raars gevonden en Internet Explorer en de router resetten werkten allemaal niet... Ik denk dat we toch maar een monteur of zo iemand er naar moeten laten kijken :C

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Linux LiveCD proberen, kijken of je dan wel normaal zonder extreme jitter kan internetten. Zo nee: hardware probleem. Zo ja: software probleem in windows.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het lijkt me wel in je account dus te zitten, als het zich niet voordoet op een ander account.

Maar die 1-2,5mbit, hoe meet je die? (vergeet de MB en Mb niet :P). Kijk ook eens hoeveel je modem intrained, weet je in ieder geval wat je maximum zou moeten zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2013 21:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Bij Taakbeheer, Prestaties, Wi-Fi. Volgens www.speedtest.net hebben we: Ping 24 ms, Download Speed 0.86 Mbps, Upload Speed 1,56 Mbps.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wi-Fi? Wat is je signaal sterkte? Denk eerder dat daar een probleem zit dan met je internet, probeer eens met een draadje?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1