Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even een vraagje. Ik ben sinds een paar weken begonnen met Adobe Illustrator voor school, ik ben momenteel bezig met Blend Tool toepassen op verschillende en gekleurde objecten. Hierna wilde ik de objecten laten overlappen en effecten zoals Multiply en Color Burn toepassen, maar dit werkt niet. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat het wel lukt?

Alvast bedankt! :>
S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het zou erg helpen als je wat duidelijker bent in wat er precies niet werkt (al dan niet met een voorbeeld), verder is het zeker handig om te vermelden wat je zelf geprobeerd hebt om het wel werkend te krijgen.
Met de informatie die we nu hebben kunnen we van alles gaan roepen, maar het zou zonde zijn als we dingen gaan voorstellen die je zelf al via Google gevonden had en geprobeerd hebt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:11:
Het zou erg helpen als je wat duidelijker bent in wat er precies niet werkt (al dan niet met een voorbeeld), verder is het zeker handig om te vermelden wat je zelf geprobeerd hebt om het wel werkend te krijgen.
Met de informatie die we nu hebben kunnen we van alles gaan roepen, maar het zou zonde zijn als we dingen gaan voorstellen die je zelf al via Google gevonden had en geprobeerd hebt.
Die tijd dat je deze bericht had geschreven had je hem ook kunnen helpen.