Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik wil graag MMORPG op redelijke settings kunnen spelen. Ik speel vooral League of Legends
Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb al de BitFenix Shinobi Window voor mijn verjaardag gekregen. Dus die ligt al bij mij op bureau
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik heb veel onderdelen nodig, zoals processor, moederbord, videokaart, voeding, wat ventilatoren, een opslag plaats en wat RAM geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Het merk maakt mij niet echt uit, als het maar goede performance heeft!
Bij mijn behuizing heb ik geen extra ventilatoren gekregen, vandaag dat ik 2 extra ventilatoren koop.
Dit is op het moment mijn wenslijst.
Ik zou graag willen weten of het beter is als ik een ander onderdeel haal, als het bijvoorbeeld beter is voor deze prijs. Hartelijk bedankt voor het lezen van mijn post.
Wat mag het systeem gaan kosten? Rond de 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb al de BitFenix Shinobi Window voor mijn verjaardag gekregen. Dus die ligt al bij mij op bureau
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik heb veel onderdelen nodig, zoals processor, moederbord, videokaart, voeding, wat ventilatoren, een opslag plaats en wat RAM geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Het merk maakt mij niet echt uit, als het maar goede performance heeft!
Bij mijn behuizing heb ik geen extra ventilatoren gekregen, vandaag dat ik 2 extra ventilatoren koop.
Dit is op het moment mijn wenslijst.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | Asus B85M-E | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
| 2 | Nexus Real Silent Fan, 120mm | € 6,40 | € 12,80 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,91 | € 63,91 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 532,31 | |
Ik zou graag willen weten of het beter is als ik een ander onderdeel haal, als het bijvoorbeeld beter is voor deze prijs. Hartelijk bedankt voor het lezen van mijn post.